Luni og go'gutten =) Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ikke hørt noe fra deg, så lurer på om du har lyst til å gi et hint eller to? Håper du har det fint!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Tja, har bare ett barn født i juli og bor...nei, det blei for mye hehe Kan gi deg ett til siden det nermer seg, jeg har en gutt. skal prøve å få sendt hemmelig gave i helga Driver akurat nå med en del av gaven hihi.
Luni og go'gutten =) Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 Koselig å høre fra deg ) Oioi så spennende da, men du må nå ikke styre på masse. Hmm, skal titte litt på lista og luke ut litt da ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Da er alt pakket og klart, tar meg en tur på den lokale butikken imårra og sender sullamitten God helg til deg.
Luni og go'gutten =) Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 Heisann, måtte dytte for å se siste innlegget ditt. Dib klikker litt innimellom virker det som.. ) Håper det følger med noen flere hint ;o) Og blir veldig spennende å få annet enn regninger i posten ;o)
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Ingen direkte hint, tenk på hva du får og hvorfor du får det av auktar meg Da skal du finne det ut ved å titte på profilen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå