Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du... lenge siden. jo venter på mens, rundt starten av april så ikke lenge til.. da ringer jeg inn mens. Vi valgte jo å vente 2 sykluser..

Jeg/vi er super klare for nytt forsøk og vårt siste i Damnark. Har jo fått ut mange egg, men ingen på frys, dessverre..

Hvordan går det m deg?? fortell..

Synd at du ikke har fått noen på frys da, får virkelig håpe at du får det denne gangen da... Så kjekt at du er igang igjenn og ikke minst at du er på forumet!!!!!!!!

Vi er nå igang for fullt, oker ikke vente lenger...

Hadde jo faktis trodd at det kunne gå opptil 2 mnd før jeg fikk mens, men så kom an jo...

Jeg har visst eggløsning på dag 19, så nå gjenstår det bare å se om dette går. Dersom alt går etter planen nå, skal jeg ha innsett uke 13.

Må si at dette faktisk er veldig nærvepirrende,håper ikke at jeg har eggløsning før søndag. Virker som om alt må klaffe 110% og at en ikke kan sette inn egg 1 dag over tiden...

Men jeg må si, det slår jo ikke den helgen jeg begynte å spotte...!!!!

Må bere spørre, hvordan har du takklet den tiden etter at du misstet og hvordan har de rundt deg forholdseg...

Hei igjen ja.. spennende å følge deg videre.. godt å være her igjen sammen!!

Jeg taklet det å miste veldig dårlig igrunn.. og de rundt taklet det vel like dårlig.. de vet jo hvor stort savn dette har vært for meg.. men det hjalp jo ikke å vite at min lillebror og fru skal ha baby og vi skulle ha termin samtidlig.. uff det ble i det tøffeste laget kan du si.. klarer ikke helt ennå å glede meg for det var liksom min tur nå... og de krangler jo mye også så følte det ble så urettferdig.. men en dag kan jeg glede meg.. lettere når vi nå skal igang igjen også.. men vondt å se magen hennes vokse og tenke at dette skulle vært meg.

Men nå gir vi gass og vi gir oss ikke Sarah... lov meg det.. så holder vi kontakten så får vi følge hverandre..

Stor klem og masse lykke til snuppa...

Du er så positiv, utrolig herlig!!!

Trass i alt det med bror din og de...ja det er ikke rettferdig alt...

Jeg håper virkelig at jeg blir gravid denne gangen, for hvis ikke, må jeg rett og slett feire svigerfar`s og min mann`s niese (2år) på samme dag som jeg hadde termin...gledere meg ikke akkuratt...

Skal gi beskjed når jeg vet noe mer på hvordan jeg ligger ann i løypa så fort jeg vet no. :o)

Når skal du til på med. da?

Klem :o)

Annonse

Så trist å høre at det ble sånn, selv om det sikker kjekt for dem...

Jeg sa nettopp til min mann, at jeg gruer meg til svigerfag og niesa mi(på min mann`s side) har bursdag, begge har de på dagen jeg hadde termin...så jeg håper virkelig jeg er gravid når den dagen kommer, sp er det kansje ikke så mye å grue seg til...

Synes du er utrolig positiv og skikkelig ståpå jente/dame ( hva du enn foretrekker...), synes det er skikkelig hærlig!!!

Prøver så godt jeg kan jeg også, er ikke like lett bestandig...

Regner med at jeg får eggløsnin i løpet av helgen, så nå krysser jeg alt jeg har, for at det skal skje xxxxxxxxxxxxxx

Når begynner du på medisinen da?

Hvordan synes du det er å måtte helt til Danmark når noe skal skje..., føler du av og til at det er litt langt vekk?

Eller er servicen så god at det er verdt det...?!

Jepp, det lover jeg!!! Kjekt å at vi hoder koken...

Har nå prøvd å svart på dette innlegget 2 ganger før vet ikke helt hva som har skjedd her... (igår altså).

Trist det med bror din, muligens ikke for dem. Men jeg tenker jo da på termin.

Der er som jeg har sakt til min mann, gruer meg til svigerfar og min mann`s niese( hun blir 2 år) skal feire dagen, for de har begge den dagen jeg hadde termin. Føler liksom ikke for å feire noe da...

Men jeg håper jo at jeg er gravid til dess, så går det sikker litt bedre.

Livet må jo gå videre...

Er veldig for nøyd her jeg sitter, har ennå ikk fått eggløsning, derfor ser det ut til at jeg få insett iløpet av uken. Var livredd for å få den på fredag, for de har ikke åpent på søndag. Så jeg sitter her i min egen lille lykkerus...:o)

Hvor langt har du kommet, har du begynt på med. eller vener du på å ring inn mens..?

Hvordan synes du det er å måtte helt til Danmark...

Hei snuppa... godt å høre at du er i form :o))

Jeg håper mensen dukker opp nå i påskeuken, så går det 21 dager så er det spraystart, så skal vel til Danmark igjen rundt 2 uken i mai tenker jeg!

Syns det er langt til Danmark og mye borte, men lykkes vi er det jo greit, men har jo liksom ikke gjort det enda da hehe.. men håper dette siste forsøket der nede gir resultater.

Hvis ikke blir det vel å prøve her hjemme videre, om det blir offentlig og i Porsgrunn eller privat i oslo vet vi ikke enda. Får vente å se først.. men kommer til å snakke med legen min og høre om han kan søke for oss så lenge.. tar jo tid!!

Får håpe vi lykkes begge to nå, så vi kan strutte med magene sammen :o)))

Lykke lykke til vennen.... klem

Ja, jeg er med på den!!!! :o)

Det ser ut som at vi skal følge hverandre nærmer enn vi tror, for dette forsøket blir det ikke noe av....desverre.

På en måte er det godt, det er så tett opptil påske + at jeg har jo hatt nævene i høyspenn, håpa så inderlig på eggløsning.

Var hos gyn. i dag og han mente at jeg skulle få eggløsning snart, men når visste han ikke. Derfor fant legne i Hgsd ut at vi drøyer det til neste syklus og at de da gir meg noen hormonstimulerende tbl. for å kontrollere dette bedre. Derfor vet vi jo mer neste gang og kjenner jeg nå skal bli godt!!!

Ellers er jeg gul og blå etter å ha brukt blodfortynnende srøyter, vet ikke hvor jeg skal sette dem lenger er og veldig sår på magen.

Tror derfor at det var like greit det som skjedde...

Men er FITT FOR FIGHT til neste syklus :o)

Du nevnte om å søke offentlig i Porsgrunn, er du derfra eller...?

Jeg finner ikke igjen den "bli kjendt" siden vi hadde da først kom på dette forum, er jo litt bøst å faktisk bli litt bedre kjendt med folket her inne...

Klemz :o)

Hei igjen du.. så da blir det neste syklus da. hmm ja da er vi jaggu likt i løypa hehe bra det. Godt å slå følge med noen :o))

Stakar magen din da, og hva du gjennomgår uff..... trøste klem

Er fra vestfold så er ikke mer enn 30-40 min til porsgrunn.. så mulig det blir der.. men man må enten være gift eller vært samboer i 2 år før vi får offentlig og der sliter vi litt... mangler litt.. men vi får bare håpe vi lykkes nå på 3 og siste forsøk i danmark så slipper vi mer av dette her!!!!!

Gleder meg til å følge deg videre.. stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...