plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei, jeg driver og syr om sengetøy til små dynetrekk til snuppa som er på vei. Men jeg har to dyner, tilfeldigvis, fordi jeg har fått dem. Den ene er syntetisk, og liten, bare 60x72 cm, den andre er en dundyne som er 80x100. Først tenkte jeg at jeg skulle bruke den lille først (har termin 23. april) og så gå over til den andre til vinteren. Men nå har jeg kommet på at kanskje det er ok å ha den lille i vogna i sommer, og så bare ha den store i senga hele tida? Jeg har Voksipose og men regner med at den kan bli litt varm til våren. Ja, så tenker jeg at jeg trenger jo flere dynetrekk til senga enn til vogna. Hva tror dere? Hvor mye sengetøy har dere til det ene og det andre?
Makka Pakka Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Til den minsta dyna (60x72?) så har jeg 2 dynetrekk. Den dyna har jeg brukt i senga for det meste. Jeg fikk min første, som nå er 1,5 år, på høsten så brukte bare voksipose i vogna. Den litt større dyna har jeg 3 skift til. Den ble brukt litt mer både i senga og litt i vogna når det ble varmere ute. Hadde nok klart meg med 2 dynetrekk men fikk ett ekstra i gave og det har jo blitt brukt. Altså, min mening er at man stort sett bare trenger 2 dynetrekk til hver dyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå