Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nå sover jeg forferdelig dårlig for tida, for jeg dovner bort i den ene foten hele tida. Det er ekkelt halve dagen etterpå også! Noen andre som har følt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte faktisk på å skrive et lignende innlegg, så ja, kjenner meg igjen! Armene også dovner litt bort. Er kjempeekkelt!

Skrevet

Dovnet veldig i armene i forrige svangerskap. Jordmor mente det var pga mye vann i kroppen slik at nervene kom i klem. Gymmet med en liten skumgummiball i løpet av dagen, det lindret.

Ble helt som før igjen når vannet var ute av kroppen.

Skrevet

Da er vi nok fler ja.. Sover bare 3 og 3 timer av gangen... Max, og samboern snorker så jæææævlig! Så det gjør jo ting lettere.. Hehehe.. Not.

Det er ekkelt dagen etter ja.. Jeg mistet helt følelsen i fingrene her for ikke mange dagene siden, kom fort tilbake,... Og jeg har ikke akkurat så mye vann i kroppen enda..

Skrevet

Ja, vi er nok mange som har det slik. Også jeg dovner bort i foten, særlig når jeg er sliten etter arbeid. Har en nerve som ligger i klem i ryggen, så det er nok grunnen. Legen mente at dette ville forsvinne etter fødselen...

Skrevet

Takk for svar! Ble liksom litt bekymra æ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...