Xenaen Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei nå sover jeg forferdelig dårlig for tida, for jeg dovner bort i den ene foten hele tida. Det er ekkelt halve dagen etterpå også! Noen andre som har følt på dette?
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Lurte faktisk på å skrive et lignende innlegg, så ja, kjenner meg igjen! Armene også dovner litt bort. Er kjempeekkelt!
HeHa Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Dovnet veldig i armene i forrige svangerskap. Jordmor mente det var pga mye vann i kroppen slik at nervene kom i klem. Gymmet med en liten skumgummiball i løpet av dagen, det lindret. Ble helt som før igjen når vannet var ute av kroppen.
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Da er vi nok fler ja.. Sover bare 3 og 3 timer av gangen... Max, og samboern snorker så jæææævlig! Så det gjør jo ting lettere.. Hehehe.. Not. Det er ekkelt dagen etter ja.. Jeg mistet helt følelsen i fingrene her for ikke mange dagene siden, kom fort tilbake,... Og jeg har ikke akkurat så mye vann i kroppen enda..
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Ja, vi er nok mange som har det slik. Også jeg dovner bort i foten, særlig når jeg er sliten etter arbeid. Har en nerve som ligger i klem i ryggen, så det er nok grunnen. Legen mente at dette ville forsvinne etter fødselen...
Xenaen Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Takk for svar! Ble liksom litt bekymra æ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå