Gå til innhold

mage i uke 7???


moskvamarit

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig? Er andregangs,da... Og veit at den kommer rakere da. Og har fått en stor valk på magen etter forrige svangerskap:-( Men nå står den ut som en tromme,nesten... Det var veldig tidlig og er usikker på om jag bare har blitt enda feitere eller noe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!!

 

Jeg fikk en liten fin tromme i uke 7 også:) Jeg er førstegangs da....

Har kjøpt mammabukse nå når jeg går inn i min 10 uke. Føles mye bedre rundt magen (kan ikke sitte på kontoret med smekken åpen lenger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har begynt å få mage allerede, tror ikke det syns veldig for andre, men jeg merker det veldig godt på klærne mine :o( Jeg har også en valk etter forrige svangerskap, men dette er kjennes liksom ikke ut som bare fett... Sist gang kjøpte jeg meg ikke mammaklær før i uke 15, så jeg er litt usikker enda jeg også, kanskje bare oppblåst de første ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare luft ja. Det er ingeting som har vokst enda utenom at livmora utvider seg LITT. Men det er mye luft i magen de første ukene. Jeg er snart 10 uker og har ingen mage enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg fekk tidlig mage i mitt forrige svangerskap. Får nok det denne gang også. Alt er mulig, har sett andre som sliter med å holde det hemmelig de første 3 mnd pga at folk kan se det på magen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist fikk jeg ikke ordentlig mage før jeg var over tjue uker på vei..Er nok slappere i musklatur og sener og alt innvendig denne gangen, da ramler det fram... pluss litt flesk,da... he he Er ganske tynn ellers, så blir vanskelig å skjule dette. I går var et en som klappet meg på magen på jobben og sa: "næmmen,er du gravid??" Frekke, frekke dame:-) Løy og sa at jeg bare er tjukk, men hun skulle bare visst...Hi hi... Hun rodde ganske kraftig,da... Og skylte på moten.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har faktisk tendens til mage i uke 5 jeg.... Men dette er min tredje da og fikk fort mage begge gangene tidligere.

 

Men jeg jobber også hardt for å skjule dette, jeg er veldig tynn etter sist fødsel så klærne passer, men magen står ut som en bolle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja det er mulig :). les innlegget mitt med link til en side der vi kan se alle gravide med mange fine mager i uke 7 :.. :))

 

vi er IKKE unormale er vi ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8 uker på vei og sliter faktisk med å skjule det... er jo tredje da, har flesk etter forrige, men nå er det vanskeli å holde inne gitt...:) Må vel snart begynne å fortelle det tror jeg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, hos meg ogå har magen falt ut. Ingen flat mage etter forrige svangerskap, men bukser jeg før brukte belte på passer fint nå.

Men det er nok ikke livmoren ennå. Plages veldig med urolig mage og mye luft. Håper det stabiliserer seg.

Men ikke særlig kult. Går med lange skjerf for å skjule den værste kulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 7 og lurte på det samme. dette er andre gangen, men buksene mine er trange. vurderte og finne mammabuksene mine. kan jo være at jeg er oppblåst men er helt klart større enn normalt...

godt å vite at det ikke bare er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia... ja la inn et innlegg lenger nede om akkurat dette.. med en link der man kan se maaange jenter isamme situasjon som oss.. arti å se :)..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...