Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig jente fra før og venter gutt, har så utrolig mye klær som nesten ikke er brukt fra før. Synes ikke man kan ikle en gutt rød bukse, men en body/sokker/genser med rødt i går greit synes jeg i utg pkt. Har også gjort klart noe gult, som jeg mest sannsynlig vil bruke..Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes gutter kan ha rødt alt mulig jeg. Bukse også. Det er vel bare rosa som ikke går, etter min mening.

Skrevet

Min eldste gutt har selv veldig sterke farger (han er "hvit" men blir fort gyllen i huden, røde roser i kinnene, sterkt blågrønne øyne, røde lepper, kullsorte lange vipper, mørk hår osv) og kler rødt kjempegodt! Kan har flere røde t-shorter, ulltrøyer og gensere, men de er jo guttete da selv om de er røde (ikke ulltrøyene). Gul går sikkert også bra, det har vi ikke noe av. Minstegutten derimot har så lyse farger at jeg bruker lite rødt på ham, han blir så blek av det. Tror du skal mer an barnet enn kjønnet her jeg :-)

Skrevet

Ok, takk for synspunkt!

Skrevet

jeg synes gutter fint kan bruke rødt!! :) så nøye kan vi da ikke bli. bebitøy koster jo masse penger...

Skrevet

Bruker alle farger utenom rosa på gutten min, det bir jeg å gjøre med neste også! Han er kjempe fin i rødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...