Gå til innhold

mørk ring rundt brystvorten..

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget plutselig en mørk ring rundt den ene brystvorten igår, bare på den ene tror jeg..var redd det var innbildning så spurte sambo om han så noe annerledes enn puppene; og han sa at den ene var mørkere..har sett her inne at det kan være et symptom..og har ingen andre symptomer tror jeg..er på første mnd uten p piller, så vet jo ingenting om syklusen min er i nærheten av å være normal,men første dag av siste mens var 27 feb, ble litt usikker på når IKM er da..og hadde sex sånn ca rundt der jeg ved en normal syklus ville hatt EL.

Noen andre som har hatt dette som symptom?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8726790-m%C3%B8rk-ring-rundt-brystvorten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har ikm den 27 er det vel kanskje litt tidlig. ikke at jeg hadde latt det stoppe meg. Men den kan jo lett bli falsk negativ da, kanskje det ikke er så mange hormoner ennå. Men test da!!!!og kom tilbake og fortelle. Jeg tror ikke en får sånne forandringer på puppene uten å være gravid.

spørs om jeg klarer å la være og vente til 27..er jo 5 dager til..og en test nå som blir negativ nå er jo bare å kaste penger ut av vinduet..går liksom og kjenner etter andre symptomer..hehe..er det mange som blir gravid med en gang etter at de slutter på pillen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...