Gå til innhold

hei har nesten ikke kjent spark på 2 dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanelig at babyen er rolig noen dager? er så vant til å kjenne han hele tiden, men nå så merker jeg han nesten ikke.

noen fler? blir litt redd jeg!!!

koz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du merker spark så hadde ikke jeg bekymret meg så mye.

Aktiviteten kan jo variere noe i perioder, enten at den er litt rolig eller at den ligger slik til at du ikke kjenner det så godt.

Er du bekymret, kan du gjerne ringe JM for en sjekk! Det skader aldri...

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde det slik,etter at jeg hadde meg en tur på ake-brett i januar. Da gikk jeg 2-3 dager uten å kjenne liv. Ringte da til JM,å ble sendt opp på Haukeland for sjekk. Den lille hadde bare gjemt seg,lagt seg på en litt rar måte,slik at jeg ikke kunne kjenne spark. Men alt stod bra til.

Fikk kjeft forde jeg ikke hadde kommet før.

Skrevet

Jeg merker at min bebis er roligere nå, har 36 fulgåtte uker og begynte på min 37. i dag, så det begynner jo å bli litt trangt, men hun gir tegn fra seg om at alt er bra! Så jeg anbefaler at du tar kontakt med jm eller fast legen din for en skjekk!

Heldigvis ordnet jeg meg hjertemonitor tidlig i sv så jeg bruker den hvis jeg er i tvil..., men skjekk for sikkerhetsskyld!

Lykke til

PS! spis masse sjokolade og drikk cola, det pleier å sette fart på ungen!

hold oss oppdatert da om åssen fdet går!

igjen Lykke til!!!!!!

klem

Skrevet

glemte å spørre, hvor mange uker er du på vei?

klem

Skrevet

takk for svar, skal til legen om noen dager så da kan jeg ta det opp med ho da! det er beroligene at det er flere her som oxo har det har hatt det sån som meg!

koz

Skrevet

den er roligere noen dager ,men slik skal tas alvorlig forde! bland deg et glass sterk saft -drikk den fort.. legg deg nedpå!!! skjer det ikke noe da så ring føden.. Jeg hadde for en stund siden det samme, da ringte jeg føden fikk komme på sjekk!! da fikk jeg beskjed om at funket ikke saft, skulle man ikke nøle med å ringe... så prøv det å ikke nøl med å ring visst det ikke funker.. 2 dager er mye synes jeg:)... lykke til

Skrevet

28 snart 29. jeg drikker bare cola jeg da, liker ikke noe annet i detta svangerskapet! kanskje det er det at han får for mye :) hi-hi

Skrevet

ok skal prøve det men har bare sukkerfri, hjelper det da?? (litt dumt men)

Skrevet

ok, men da anbefaler jeg deg og ringe til jm med en gang, skader ikke å sjekke opp dett! du kan jo prøve den saften og legge deg på rygg og se om noe skjer da, de kan være litt lure disse små trolla....he he

Skrevet

hvis du har jordbær syltetøy kan du godt ta det! det går!

Skrevet

nei har ikke det :( men skal legge meg litt å se ossen det går så får jeg ringe jm hvis han ikke "våkner"

tusen takk for avar alle sammen dere er gode å ha!!!

koz

Skrevet

Ikke noe å uroe seg for om du kjenner NOE liv ihvertfall. Jeg anbefaler ikke å gå å bekymre seg, for det er ikke bra. Men som du ser har mange opplevd roligere dager. Selv har jeg hatt ett par dager nå, i tillegg til for 14 dgr siden, da var jeg på CTG..men alt var bra:-)

Skrevet

er du i tvil, så ring!! min jordmor har sagt at man alltid skal stole på sin egen magefølelse... skader vertfall ikke å ringe :)

Skrevet

helt helt enig med de andre her, det blir ALTFOR lenge å vente til legetime om noen dager. Iskaldt vann kan også hjelpe, eller sukkerbit. Ikke alle som har søt drikke tilgjengelig :) Alt er nok bra skal du se! lykke til, og send gjerne en oppdatering til oss!

Skrevet

hei nå er jeg hjemme fra føden. fikk beskjed om å komme ned. alt er bare bra, målte hjertet og ul!

dem sa at det var kjempe flott at jeg ringte dem siden jeg har vært igjennom en tidelig fødsel i uke 19 så skal dem vist skjekke meg jevnlig frammover! å det er jo bra!

men tusen takk alle sammen for fåd og beroligende ord!

koz fra

Skrevet

Så bra da;-).. man skal ikke nøle med å ringe... Det sa de til meg! kjempefint at du får ekstra oppfølging da...

Lykke til videre...

Skrevet

d trenger ikke være saft. kan være kaldt vann oxo.. drikke et glass kaldt vann legg deg nedpå har du ikke kjent noe på litt over 40 min så ring føden.. babyen har et søvnmønster på 40 min. så våkner den i gjen..

min baby er veldig aktiv. men har en og to dager innimellom at den beveger seg lite.. men kjenne i gjenn mønsteret så vet når den har de rolige dagene.. men om jeg legger meg på rygg kjenner jeg liv..

Skrevet

godt å høre at alt er bra!

husk det til neste gang, er du bekymret eller i tvil ta kontakt istedenfor å bekymre seg........nå ble jeg letta!

du får ha lykke til videre i svangerskapet!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...