Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Noen som vet hvor en får kjøpt det? Som sitter bra på og ikke skjærer ned i skuldrene og som løfter fettklumpene hehe.. Alle er jo så smelldyre:(
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Prøv på Lindex. Jeg er ei stor dame på rundt 100 kg og jeg kjøper nesten alle mine bher på Lindex. Fra 169,- og oppover.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Hvis du bor i Oslo eller omegn vil jeg anbefale LaLina på St.Hanshaugen. Forøvrig har undertøyskjeden Change store størrelser, opptil J-cup - også på badetøy. Jeg vet med sikkerhet at den finnes i Kr-sand, Sandefjord og på Vinterbrosenteret utenfor Oslo.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Glemte å si at LaLina er forholdsvis dyr, mens Change er midt på treet. Der koster de med størst cup rundt 250-350 kr. Det er de verdt! Jeg verdsetter også den servicen jeg har fått begge stedene. De er virkelig proffe og vet hvordan ting skal være!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 På KappAhl har de xlnt-serien for litt større damer:-)
Slank bakfra :) Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 http://www.zip-as.no/under.html Trondheim har opp til I-cup med 120cm omkrets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå