moniQ36 Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei du. Jeg har ikke pratet med deg før men kan jo spørre deg for det. Har du bedt legene sjekke deg for svanger utenfor livmor ordentlig?? Jeg opplevde et mareritt for 2 år siden og nær ved at det virkelig ble alvorlig. Ble alvorlig nok altså da jeg måtte rett inn å operere. Vil ikke skremme deg men vil heller ikke at du skal gå med noe så du får vondt. Så dermed sier jeg dette. Jeg ble naturlig gravid for 2 år siden og etter ul i 7 uke samme dag som jeg begynte å¨blø litt ga legen meg beskjed om at alt var men hun kunne ikke se noe hjerte slå men at det var litt tidlig. Senere samme ettermiddag begynte jeg å blø kraftig og fikk en del smerter. Igjen inn på sykehuset og etter å ha ventet i 5 lange timer tok en overlege å undersøkte meg. Han sa da med ul at alt var ute og ingen fare. Dette var en SA. Men HCG ja det hadde jeg fortsatt selvsagt. Dagene gikk og ble til uker det var vel 5 uker etterpå at jeg sto på jobb og fikk sååååå smerter at jeg visste ikke mine arme råd og ble kjørt av faren min til sykehuset. Smertene avtok litt og jeg ble sendt på venteværelset igjen og sekretær kunne fortelle meg at det var lenge å vente. Best om jeg kom dagen etter. I det jeg gikk ut og tenkte at jeg kunne ha vondt hjemme istedet for å sitte der så kommer mannen min, og da smeller det i luka på akutten. Han fikk meg inn og ble da fulgt opp til akutten. Legen tok blodprøve og veit du hva ? da kommer ei sykesøster ut til meg å sier gratulerer du er gravid. ( Holdt på å fike til henne) siden hun ikke kjente hele historien. Det viste seg da at jeg hadde 13 uker gammelt foster utenforlivmor og det hadde sprukket så jeg måtte inn i all hast og operere. Det at jeg sier dette til deg er at jeg stoler ikke på leger etter dette og vil du virkelig krever din rett i å bli undersøkt nøye. Jeg håper og ber om at du er naturlig gravid og at alt skyldes det for det fortjener du jammen. Jeg følger med deg:-) Glem alt vonbråtne ord her inne og din diskusjon mot en person....ikke bruk mer energi på det. Tenk på deg selv. Klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725986-bula/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Oi!!! Wææææ..... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, annet enn for et "##&%&%&/ mareritt du måtte ha gått igjennom!! Jeg hadde jo sterke smerter 11 mars og ble sendt i ambulanse med blodet fossende... Og de tok ul, avblåste dette som en kjemisk sa,ga meg noen piller og ba meg om å ta ny hcg for å se om alt var på tur ned. Tok ny hcg som avtalt og den steg...istedetfor å synke. Nå venter jeg på tlf fra legen om nytt hcg svar, og skal inn på sykehuset i morgen og bli sjekket ordentlig. Legen jeg har fått, er en kjernekar, han beroliget meg med at de ikke ville slippe meg på egenhånd før de kunne fortelle meg eksakt hva som er galt med meg. Jeg føler meg rett og slett dårlig her jeg sitter. Vondt i siden har jeg hatt lenge.. men nå er det bare en dump smerte, Jeg er kvalm, kaster opp, uvel,svimmel og skikkelig dårlig form. Jeg hadde et skyhøyt blodtrykk som ble målt i ambulansen, 150/105. Da jeg ble skrevet ut var blodtrykket nede i 135/95. Jeg har bedt om å få sjekke blodtrykket, men fått beskjed om at det var litt høyt, kunnes skyldes hcg nivået bare.. Blir litt sjokkert over det.. Når det gjelder min del av den diskusjonen med en person her inne, så anser jeg meg for ferdig med den. Jeg har fått frem det jeg ville si, jeg har fått frem min versjon av ting og da er det opp til andre å avgjøre hva som er vits i å bry seg om eller ikke. Som sagt så er det jo ikke bare meg som har reagert... Men nok om det, jeg orker ikke bruke mer energi på det der.. Finner jeg ting i postkassa, så sletter jeg det bare. Uten å lese.. orker ikke leve ut ifra aggresjon og motarbeidelse. Jeg trenger menneskene her inne , på samme måte som de kanskje trenger meg. Jeg er glad for den gode hjelpen jeg har fått og får. Synes gjengen her inne er super jeg. Jeg ler og gråter med andre, smiler litt av undertoner, ler litt av min teite skrivemåte og måte jeg ordlegger meg på, alt det maset jeg pøser ut osv Vi er da bare mennesker, og hver og en er på sin måte. Tusen takk for at du delte din historie med meg. Jeg føler meg en del alene om dette, og tankene blir mange. Plutselig er jeg gravid , så er jeg ikke det, og så kanskje er jeg det likevel? En kan bli sprø av mindre, det skal være visst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725986-bula/#findComment-8726726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moniQ36 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2007 Flott at du får slik oppfølging og det skulle bare mangle, men de skulle nesten hatt deg inne til observasjon da ? Men dette fikser jo du. Uansett kan vi jo håpe på et under da. Vit at jeg tenker på deg. klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725986-bula/#findComment-8727023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal jo inn i morgen, som sagt. Og de jobber vel utifra funnene eller det de ikke finner i morgen... Håper jeg slipper innleggelse, at jeg kommer smilende ut av sykehuset!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725986-bula/#findComment-8729223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå