Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner absolutt ingen ømhet i puppene enda. Bare litt tydeligere blodårer, ellers er de like myke og slappe... :) Er 4+5 i dag. Fikk ømme pupper før ikm sist jeg var gravid, så derfor lurer jeg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt, men tror det kom rundt 5 uker for min del.

Skrevet

Jeg er 6+2 idag..Kjenner heller ikke noe i puppene..Sikkert individuelt :o)

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper i uke 6 omtrent - men har vært gravid 4 ganger før og ingen av gangene da hadde jeg noe merkbart i puppene... Nå er de kjempeømme...

Skrevet

ømme pupper et par dager før ikm. Det var ganske kaldt ute, og puppene svei og ønsket dem til tider av....

Skrevet

nå ternger du jo ikke få ømme pupper i d heletatt da..jeg er ikke spesielt øm..kjenner av og til at det stikker til,men det er det eneste..var slik forrige gang og. derimot,første gang var de ømme puppene det jeg merka graviditeten på...så så forskjellig kan det altså være..

Skrevet

Kom i uke 5-6 første gang, de to andre gangene har jeg ikke kjent noe som helst. Det er vel til første graviditet det er vondest, i alle fall hos meg!

Skrevet

Kom vel en ukes tid før ikm,vil jeg tro, i tillegg til at de EKSPLODERTE i størrelse.... så hadde en viss mage følelse når jeg satt meg ned for og tisse på pinnen ja:)er i uke 7+3 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...