Gå til innhold

Kontroll hos fastlegen

Phiphi

Anbefalte innlegg

Var hos fastlegen i dag på kontroll og han fant litt protein i urinen, men blodtrykket var 130/80 så det var bra. Fler som har fått denne beskjeden? Protein i urinen er jo noe jeg i utgangspunktet forbinder med nyresykdom, så ble ganske bekymret.

Kan det bety at jeg kommer til å få svangerskapsforgifting senere siden de fant litt proteiner allerede nå?

Urinen innholdt i tillegg bakterier (mulig skjedekatarr), fler som har det?

Pulsen var som vanlig for høy, så måtte sjekket blodet for høyt stoffskifte, fler som har opplevd dette i svangerskapet? Eller konstant høy puls uten at det har vært noe galt med stoffskifte?

Er i uke 19.

Huff virker som kroppen min begynner å svikte allerede jo, selv om jeg føler meg helt fin.

Fortsetter under...

de siste gangene jeg har vært på kontroll har blodtrykket ligget på 130/90 eller 140/90 og hatt spor av eggehvit/proteiner..men likevel er alt bra med meg..i går var jeg på kontroll igjen og hadde 140/95 I BLODTRYKK

,og det er jo myyyye høyere enn hva jeg har hatt..

i begynnelsen var bt rundt 125/80...så du kan ta det helt med ro..de er veldig nøye på dette og vil følge deg godt opp om de er bekymret..så hvis ikke de er bekymret bør ikke du være det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...