Junimamma 78:) Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hvilke produkter er det man bør kjøpe inn til stell? Og hvilke merker? Hukser jeg leste en artikkel om at det var ganske mange merker som kom dårlig ut i test, som Natusen ol. Er det noen som har gode råd?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Har lest at mange prioriterer Babyline. Tror jeg også satser på den..
line## Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Se på tv2 hjelper deg sine nettsider, der finner du testen!
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Babyline sine er kjempegode og helt fri for skadlige stoffer (de som er merket med svanen vel og merke, er noen som har plagiert dem og som er uten svanemerket, de må du styre unna). Babyline produkter får du på apotek og helsekost og de er ganske billige, ca 60-80 kroner for de fleste produktene. Vi har badeolje og shampo. det holder lenge. Til de få gangene ungene har hatt sår stump har vi brukt inotyol, den er mye, mye bedre enn sinksalver. Så det er ikke mye som trengs :-) uden har det best med bare vann og klut og litt olje i badebaljen.
lavero Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 babyproduktene til avera(gamle volare)er kjempegoe! så jeg har sikra meg rumpesalven å oljen derfra...litt dyre men drøye i bruk...rumpesalven var visst helt fantastisk i følge min venninne med små barn.
vår2007 Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 jeg har kjempedod erfaring med stumpekremen til Weleda fra helsekost!!!den er helt unik!!Zinksalve m Calendula heter den...har aldri hatt problemer m sår stump m den!! oxo brukt babyline mye,men zinksalven m calendula er helt genial!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har kjøpt babyline shampo og "badesåpe", ojle fra natusan (uparfymert) og a-creme. Men jeg kjøpte Babyline produktene på apoteket, hadde de på Vita også. Kliss like, bare uten den grønne svanen. Var en her inne som sa til meg at jeg bare måtte kjøpe produktene med svanen på. Og den er FORRAN på flasken/tuben. NB NB NB NB De Babylineproduktene på Vita er som sagt kliss like, originalen bare uten svanemerket!
Blåbærlyng Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Det er Grønn hverdag som har kåret Babyline til de beste babyproduktene, mye fordi de er svanemerket. Men nå har også Coop nettopp kommet med en egen serie babystelleprodukter som også er svanemerket. God pris også! Har kjøpt de, og er spent på hvordan de er i bruk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå