*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Og hvorfor? Hva gjør du/dere der? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725010-femina-hvor-er-du-asia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 fine små Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er jeg. Vaar lilel familie er her grunnet en jobb. Det var et litt kjedelig svar, men det er det hele....hehe. Saa faa nordmenn pr land her nede, og veeeeldig faa verpeklare damer og veeeeeldig kjekt aa vaere anonym her inne, synes jeg da. Men hva gjoer jeg??? Jo, er jo mye paa bim da etterhvert. Synes det er deilig aa snakke med norske jenter i denne fasen, naar man proever aa bli gravid, det hadde gaatt riktig galt dersom jeg bare skulle snakke med min indiske lege, med middels god engelsk og raad som: "Hvor mange ganger tror du lokale damer maa miste for aa totalt faa 15 barn?" Hehe....du skjoenner? Jeg er i jungelen, enkelt og greit. Og, ja, det er spennende, og ja det er utfordrende. Men det er deilig i Norge, og jeg haaper jo litt at vi ikke blir her i all evighet jeg da. Kanskje et aar til? Men det er ok sykehus innenfor en anstendig rekkevidde, man bare betaler for seg. Det er ikke dyrt for en nordmann, men rasende dyrt for en lokal her. Saa vi faar se, enten blir det hjem kjaere hjem i Oslo naar spiren endelig har holdt kontrakten sin om 9 mnd (foert maa den flytte inn da) ellers saa blir det her nede. Beggge deler er greit for meg faktisk. Da forsto du kanskje hvorfor det bare jeg som maser naar dere andre sover?? Hehe....og hvorfor det hver eneste morgen er jeg som har svart paa de 10 innleggene som ligger paa toppen. Skravlesyk kalles det, og noe ensom i min gjerning her nede. Gud, dette ble ogsaa langt, sambo sier jeg maaaa vaere gravid, for jeg er saa mye av alt. Ser jo det paa lengden av alle mine innlegg ogsaa.... =o))()()(())) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8725010-femina-hvor-er-du-asia/#findComment-8728050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå