Gå til innhold

11+1 og sånn har jeg det

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag og det svir i puppene.

Kvalmen har avtatt, det samme har trøttheten.

Jeg sover dårlig om natten.Våkner og er kjempevåken.

Hormonelt kunne det vært bedre.Jeg blir fort irritert.Og lei meg for ingenting.

Drømmer masse rare drømmer.

Veier det samme som da jeg ble gravid.

Hvordan har du det i dag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg må spørre deg om noe..

sånn rundt uke fem seks, våkna du på nettene og var lys våken da også??

jeg lurer på om jeg er gravid..har gått ca to uker over mens,og har hatt en ekstrem kløe i underlivet, som heldigvis er borte nå.. og humørsvingninger, og jeg har også begynt å våkne på nettene og er lys våkner nåe jeg våkner...

Skrevet

Hei og hå.

Akkurat like langt i svangerskapet vi. 11 +1 jeg også. Bor i Ålesund. Du da? Men jeg sover godt om natten heldigvis, hender at jeg kanskje må opp for å tisse sånn grytidlig på morgenen. Men går omtrent i søvne da. Magen vises også, er min 4. dette her, så det synes kanskje forterer da.

Skrevet

Jeg er 9+2 og våkner om natta og må tisse.... Sover generellt dårlig, men er trøtt allerede i 9 tiden om kvelden....

Men det at kvalmen har avtatt er jo som en drøm..... Små brekkinger innimellom, men ikke slik som tidligere hvor jeg lå på badegulvet og det var skikkelig ille.

Så da bør jeg vel være blid og fornøyd??? ;)

Skrevet

Har vært nattevåken siden jeg var rundt 5 uker ja.

Du bør kanskje ta en test midlin "2pp ?????

Skrevet

Jeg bor i østfold :)

Har slutta å tisse om natta, men er passe sperengt på morgenen.Om natta leser jeg alle bøkene jeg ikke tidloigere har fått lest:/

Skrevet

ja..det blir en test neste uke..er litt knapt med penger akkurat nå..og noe bursdager og greier..og de testene er jo ikke billige akkurat

Skrevet

Jeg er 11+2 og har også slutte å tisse på natten i det siste. Drømmer som deg veldig mye rart, har igrunn gjort det hele tiden mens jeg har vært gravid. Men er definitivt mye letter våken på natten, noe jeg ellers aldri er. Når det gjelder hormoner merker jeg at jeg blir utrolig lett rørt til tårer...skal ingenting til;) Tror vekta viser det samme, men har helt klart fått større pupper og magen har begynt å komme så klær er et problem. Synes den intense kvalmen begynner å slipper taket litt nå heldigvis, er sykemeldt pga dette.

Fint vær her, og det er topp:)

Skrevet

jeg er og 11+2...så gøy!

Skrevet

Jeg er 10 uker akkurat i dag...

Store, ømme pupper som klør og kribler...

Sover som en unge hver natt, men er jo så varm når jeg våkner, kjenner dynetrekket klistrer seg til kroppen...

Merker kvalmen noen ganger pga div lukter, bla stekte koteletter, pølser.

Ellers så er jeg ikke så trøtt som jeg var, kjenner jeg begynner å få tilbake energien igjen..

Magen er vanskelig å skjule, "alle" vet om den lille.

Har faktisk gått ned ett par kilo, noe jeg ikke helt skjønner da jeg føler jeg alltid stapper noe i munnen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...