Gå til innhold

spørsmål ang utflod!!


midlin

Anbefalte innlegg

hei..dere som er gravide..hadde dere mye utflod med litt lukt og litt gullig farge i begynnelsen av svangerskapet?? sånn fra første uke??

jeg tror kanskje jeg er gravid..har gått ca to uker over mens nå..har endel utflod, det lukter litt men ikke altfor stramt...også er det hvitt med litt gulfarge av og til..kjenner dere dere igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp Jeg kjenner meg igjen. Har mye mer utflod nå enn til vanlig er i uke 11. Hadde det unner hel forige svangerskap også.

 

Ta en test du. Lykke til.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme - men ta en utflodsprøve. Jeg mistet i april i fjor i uke 18 pga infeksjon med streprtokokk B - og et av faresignalene jeg hadde da var utflod med gul farge. Spesialisten vi går hos nå sier at det er normalt med utflod, men den skal være hvit eller blank ikke gul eller grønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..huff da.. den er ikke skikelig gul..bare skimt av gulfarge..den er hvit..men er det vanlig at det lukter litt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men streptokokk B er nå vel ikke noe veldig mange får vel? trodde d var sånt som lå latent i kroppen til noen jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm..vet ikke jeg..men jeg tror ikke jeg har det..kan jo hende at jeg har det siden jeg hadde soppinfeksjon for ca en uke siden..er det ikke normalt med litt farget utflod da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke tatt på vei for litt gulfarve jeg nei...sånn hvittgult liksom..tror jeg ikke du skal tenke så mye på:o)hadde jeg og med nr to,og han kom da ut frisk og rask han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt nå må du slappe av noralill, dette skjer da med de færreste! Du skremmer jo vannet av jentene her. det er helt normalt med litt gul utflod som lukter litt(er enig i at det ikke skal lukte strekt og vondt eller være grønn farge på utfloden, men med tanke på hvor det kommer fra lukter det uansett ikke roser.), jeg har hatt det gjennom hele svangerskapet og alle mine prøver har vært helt fine. Legen sier dette er helt normalt! Jeg har hatt gu og tatt celleprøver og alt som trengs og alt er fint, dette sjekker de jo også ved første legekontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du beroliger... jeg har hvitgul utflod..mest hvit..den lukter ikke mye men litt... det er helt vanlig i et svangerskap det altså?? men er det like mye utflod hele tiden, eller hender det at det er dager med litt mindre?? jeg vet ikke om jeg er gravid ennå..men er 10 dager over mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde utrolig mye utflod de første ukene, nå er jeg i uke 7 (snart 8) å det har nesten stoppet opp litt..Var på innvendig UL for snart en uke siden å da så vi ett hjerte slå å alt så bra ut. De på sykehuset sa det var helt normalt med utflod under svangerskap. + at utflod tyder jo på at underlivet er i full orden, for utflod er jo det som renser systemet å holder det bakteriefritt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..jeg synes det kommer mye mindre utflod nå jeg også..er vel i uke 7 hvis jeg er gravid... men tidligere bare rant det jo nesten..litt ubehagelig...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...