Gå til innhold

Den perfekte vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal kjøpe meg sportsvogn. Eg vil ha ei vogn som er like stødig og god og trille som Simoen min (offroad og fortauskanter). Dvs store god hjul. Gjerne vendbar sånn at eg kan ha jenta mi mot meg. Samtidig må den være liten og lett sånn at eg kan gå på butikk, kafé og trikk. Vil derfor ikkje ha ei vogn som har breie bakhjul (feks Quinny).

Veit at dette er vanskelig.

Vurderer:

TFK twist, kjempemasse bra egenskaper, men syns den ser veldig stor ut.

EasyWalker Classic, den finaste og stødigaste pga framhjulet er så langt framme, men det er jo ikkje roterande (veit du kan ta på eit sånt lite roterande hjul, men der d bra?) og kan ikkje legge ned ryggen helt.

EasyWalker Sky, prøvde den i butikken og syns den var mykje tyngre å trille enn classic og ikkje så fin... så då kan eg like gjerne gå for TFK...

OTH? Har ikkje sjekka ut endå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH er helt super, men ikke vendbar sittedel..! Genial på absolutt alt terreng, jeg triller mye på grus, skogsveier o.l. i tillegg til asfalt ogdette er definitivt den beste vogna jeg har prøvd..! Den er stødig, stabil og utrolig god samtidig som den ikke er så bred mellom bakhjulene, fjæring og stor, lun sittedel..! Snuppa mi har aldri sovet så godt i noen vogn som i OTH'n :-)

Skrevet

Må kanskje sjekke ut OTH då....

Kan du låse framhjulet i framovervendt stilling?

(sånn at vogna blir lang og stødig, feks som EW classic)

Skrevet

Nei, det kan du ikke, men vogna er kjempestødig for det..! Jeg har aldri vært i nærheten av å oppleve vogna som ustødig, men du får jo sånne "vekter" som kan festes på forhjulet, for å gjøre trehjulinger enda mer stabile :-)

Skrevet

teutonia spirit s3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...