Gå til innhold

Noen av dere som har fått modningsakupunktur og evt. stripping?

fru grim

Anbefalte innlegg

Ringte føden her nå for å bestille meg en time til akupunktur i hvertfall, men hun som driver med dette hadde ferie i halvannen uke til. Men ble også blankt avvist fra begge deler da jeg ventet tvillinger! Jeg har da snakket med jordmora mi ang dette flere ganger gjennom svangerskapet, og hun sa at det var ikke noe i veien for at jeg kunne få akupunktur fra uke 36. Jeg er uke 36+3 i dag.

Rart det skal være så delte meninger om absolutt alt som er... Grunnen jeg fikk var at det var bedre de var i magen så lenge som mulig og at vi ikke gjorde noe for at de skulle komme før TERMIN, herregud! Alle steder hvor jeg har lest regnes vi som fullgått når vi når uke 37 med tvillinger, det vil si at det er 4 dager igjen til jeg regnes som fullgått da. Og de fleste tvillinger blir jo faktisk født i uke 37-38, så den tankegangen skjønte jeg ikke...

Sorry, mye syting og klaging fra min side i dag, men er liksom ikke så mye som skal til før hormonene koker og hele verden er dum, hehe...

Fortsetter under...

Uff da:-( Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få modningsakupunktur!?! Hvilket sykehus skal du føde på? Jeg skal på Ullevål og på forrige kontroll (på mandag) spurte jeg legen hvilken uke de evt setter i gang en tvillingfødsel, og da sa hun rundt et par uker før! Det vil jo si uke 38.. Men det kom visst an på formen til både mor og barn selvsagt!!

Håper du får hjelp, jeg håper jeg slipper å gå så mye over 37 uker ihvertfall, føler jeg snart skal sprekke....

Lykke til!!

Klem

Nei, skjønner liksom ikke hvorfor vi ikke kan få det jeg heller... Det sies jo at det ikke starter fødselen, men er veldig bra for kroppens modning og forberedelse til fødsel, skal vi ikke få nytte av det vi da liksom?! Hmmm...

Jeg skal føde på Kongsvinger sjukehus. Ingen har snakket noe med meg ang igangsetting eller noe, i følge henne jeg prata med i dag virket det som jeg mer enn gjerne kunne gå til uke 40, men det kommer jeg ikke til å godta. Det er da grenser for hva man vil utsette kroppen sin for da, skal jo liksom klare å leve fra dag til dag også, hehe...

Føler jeg sprekker snart jeg også, og alt jeg gjør er et stort ork. Bare det å dusje er slitsomt, peser som en jogger etterpå, hehe... Søvn blir det heller dårlig med også, så det begynner å tære på kreftene dette her nå...

Skal på kontroll neste onsdag (er jo en evighet til), men da vil jeg i allefall få konkret svar på alt, håper jeg :)

Lykke til :) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...