Gå til innhold

takker for meg for en stund...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er litt lei jeg nå...av all sarkasmen og dritten. Jeg har ikke vært i konflikt med noen her jeg, men jeg ser hetsingen...den stygge undertonen i enkelte innlegg.

Det er vel videns kjent at det "alltid" blir sånn på et sted med bare jenter.. Men jeg er ikke vandt med å omgi meg med sånt jeg. Jeg er oppdratt til å være mot andre som jeg vil at andre skal være mot meg selv. Selvfølgelig skal man kunne ha forskjellige meninger, konstruktive tilbakemeldinger... men den drittslengingen her inne...aldri sett maken..og her er vi voksne kvinner som ønsker oss barn? Hvilke forbilder er vi dersom vi holder på slik mot hverandre?

Dette er jo et forum der vi absolutt burde legge stridsøksen ned, vise empati og omsorg for hverandre.. Alle her inne er sårbare på ett eller annet vis.

Da jeg fant denne siden var jeg sjeleglad, jeg følte meg så ensom... var trist hele dagen, hadde ingen å spørre om ting.. Men nå den siste tiden har noe forandret seg totalt her inne. Det er ikke lengre et koselig forum...

Kan ikke bare de som er i konflikt med hverandre la være å svare eller skrive innlegg i den andres tråder? La være å ta denne krangelen offentlig?

Jeg takker for meg jeg nå...kommer til å titte inn igjen, kasnkje er det bedre etter hvert...da kommer jeg vel kanskje tilbake også!

Dere har gitt meg så my disse to mnd jeg har vert her!

STOOOR KLEM FRA MEG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du føler det sånn Linnen80,men jeg forstår deg så godt. Jeg hører egentlig ikke til her inne lengre,da jeg har gitt meg med prøvingen,men følger litt med på de jeg har fulgt gjennom flere år. Og ting har forandret seg til det tragiske her inne,og det er fryktelig synd. Dette har vært et forum jeg har hatt glede av i over 4 år men kanskje det er på tide å trekke seg ut???

Jeg håper det går bra med deg og ønsker deg masse lykke til videre.

Så får vi krysse fingrene for at ting blir bedre her inne.

Klem

Skrevet

Kjære Linnen, kan du ikke gjøre som meg:Overse det tullet der. Jeg liker veldig godt å være her inne og blir overraska hver gang noen krangler offentlig her. Men jeg gidder ikke å bry meg noe mer med det, det får være de som krangler sitt problem. Så jeg vil være her og ha det ok med de som oppfører seg greit. Ikke noe vits i å bruke energi på å tenke/irretere seg over andres konflikter. Kan du klare det kanskje? Vi trenger deg her inne vet du!

Klem

Skrevet

Så leit at du føler det slik - hopp over det stygge og kos deg med det snille. Ikke alle er slemme - det finnes noen som bare vil ha litt kos i en kjedelig rugetid.....

Nå som solen titter frem og man kan se hvor støvete det er overalt og alt du egentlig kan gjøre er å litte på sofaen med pc'en og se på sløve tvprogram. Da er BiM koselig å ta fram. Hopp over krangletrådene og kos deg med oss andre.

Klem fra meg til deg.....

Skrevet

Skjønner deg godt jeg... har vært på bim siden siden startet og aldri opplevd maken..og jeg føler selv at jeg alltid har vært der for andre men urettferdighet er noe jeg ikke liker, og når folk forlater bim pga at de føler seg tråkket på blir jeg både lei meg og sint.. for ingen fortjener det og alle fortjener å være her inne..det må kunne gå an å spørre om alt mulig her inne uten å bli hogd hode av, eller selv om man har slitt i mange år er det ikke dermed sagt at man skal vite alt.. man blir usikker og man vil liksom ha en bekreftelse... sånn er vi mennesker..

Jeg vil også ha et forum som vi kan være her for hverandre og støtte hverandre oppi dette psykiske prosjektet vi er oppi alle sammen om man har slitt 1 år eller 11...

Ønsker deg alt godt på veien og jeg håper du blir her inne!!!!

Skrevet

takk for gode svar :-)

... jeg er ikke vandt med slik oppførsel jeg. Så er egentlig litt sjokka!.

Jeg kommer tilbake etter testen etter rugetiden. Setter jo inn i dag. Skal ikke si at jeg kommer til å klare å holde meg da, hehe, men akkurat nå er det for mye dritt her inne, jeg kjenner den negative auraen på lang avstand :-)

Klem til alle snille og gode jenter!!!

Skrevet

Nei, ikke gå din vei!!! :o) Vi trenger koselige jenter her inne! Ikke la noen få få ødelegge. Bare overse sure tråder. Hvis alle som ikke er interessert i å krangle går sin vei, så blir det jo bare kranglefanter igjen her. Jeg, og sikkert mange andre, vil jo gjerne høre hvordan det går med deg i rugetiden. Håper du får gullegget i dag, Linnen80!!

Masse lykke til med innsettingen!! :o)

Klem

Skrevet

Kjære deg fr. rugedame.

Det er jo akkurat nå i disse tøffe to ukene du trenger oss.....

Kom igjen "hopp" over de sure og gå ut meg oss som kan være litt gode mot deg å følge deg fremover.

Sikker på at du må innom oss - sett deg på lista iallefall

Klem

Skrevet

Hei Linnen og dere andre!

Jeg må nok også si meg veldig enig med deg, Linnen. Jeg synes også det er leit at det har blitt slik og har også valgt å tatt litt avstand i det siste, selv om jeg synes forumet er gull verdt med alle de koselige jentene jeg har "snakket" med. Jeg har aldri vært i konflikt med noen, og jeg kjenner heller ikke til disse konfliktene annet enn de innleggene jeg ser ligger på forsiden av forumet "vårt" nå... Synes det er leit og lite oppbackende å lese. Kommer til å savne deg her inne, Linnen. Du og mange andre har gitt meg mye glede, motivasjon og gode svar. Ønsker deg likevel massevis av lykkeønskninger for rugetiden - og håper du titter innom innimellom for å fortelle oss hvordan det går. Vi er jo ganske mange som bryr oss om hverandre her inne, tross alt :-) Jeg velger selv å hoppe over de kjipe innleggene og forsøker å spørre og svare på en koselig måte :-)

Så igjen, jeg vil savne deg her, Linnen og masse lykke til som ruger! Jeg krysser både fingre og tær for deg!

Klem

Skrevet

Hei på deg Linnen rugefrøken !

Stell godt og pent med deg selv nå som ruger,

så håper jeg både at du blir hos oss,og at du snart deler gode nyheter med oss andre her inne.

Først og fremst skal du tenke på deg selv og "lille frø".

God klem fra

Skrevet

Lykke til med rugingen:-))))))

X- fingerer og tær for deg.

Håper du kommer tilbake om to uker med en gladmelding

Ta godt vare på deg selv og kos deg sammen med mann, familie og snille og gode venner:-))

Skrevet

Nei du må ikke gå!

hvem skal jeg da snakke med og dele erfaringer med under rugingen...hehe!men jeg skjønner deg godt altså. Jeg har vært inne her siden vi begynte i fjor i okt, og har aldri sett noe lignende. Vet ikke hva som har skjedd, men synes at de, spesielt to, som krangler kunne gjort det uten av noen ble innblanda!!

Men uansett hva du gjør, så vil jeg ønske deg lykke til med rugingen. Håper at alt gikk greit i dag, og at dette er gullegget:)

Jeg skal ha uttak i morgen, og grugleder meg litt, men skal bli godt å få det gjort:)

klem til deg

Skrevet

Takk for svaret ditt tidligere =)

Lykke til videre ..

Ting har en tendens til å ordne seg før eller siden.

Skrevet

Jeg er så enig med deg! Håper stormen har lagt seg, og at det blir koselig å være her igjen! -så ikke bli for lenge borte!

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...