mummiboy 21.07.06 Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal vi prøve å få til et treff for oss her inne neste uke en gang?? Noen som har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er ihvertfall med =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #3 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #5 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvilken dag passer for dere da? Mandag er en fin dag for meg. Eller nærmere neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 22. mars 2007 #6 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis dere tenker på en formiddag passer ikke tirsdag for meg, ellers passer det hver dag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #7 Del Skrevet 22. mars 2007 Kanskje jeg også, får se. Når og hvor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #8 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det snakk om dagtid kan jeg alle dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #9 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg også, minus tirsdag, men da kunne jo ikke Bussi heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva med onsdag da? Jeg er på mor & barn trening på mandag og torsdag, fått en så fin rutine på det nå Men kan sikkert hoppe over an gang om det ikke passer for noen på onsdag altså! Skal vi gå på kafe da el? el er det noen andre forslag? Vi skal på juni-juli treff i morgen, noen som skal dit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 22. mars 2007 #11 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg og vil bli med:) Tror jeg kan alle dager untatt tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 22. mars 2007 #12 Del Skrevet 22. mars 2007 Onsdag høres bra ut for meg ihvertfall! Hvor er det du går på mor & barn trening forresten? Jeg syns det høres så koselig ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 22. mars 2007 #13 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg kan ikke mandag og torsdag. Jeg kommer i morgen mummiboy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #14 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal vi si onsdag da? Hvor? Noen plass man får ta med barnevogner? Får ikke til å komme imorgen desverre:) Varmer opp med "bare" juliklubben neste uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 22. mars 2007 #15 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg vet ikke helt hvor det er lurest å møtes..bli jo sannsynligvis endel vogner. Og det er litt styr med urokråka på kafe..he he. Men sitter sikkert rolig når det er så mange nye fjes da:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #16 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det ikke en kafe som hete Gågata eller nåkka, som har "lekerom"? Hilsen *liteoppdatertpåkafefrontentilbakeflyttatrondhjemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #17 Del Skrevet 22. mars 2007 Aha.... Googla litt no. Var gamle Kafe Norønna det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 22. mars 2007 #18 Del Skrevet 22. mars 2007 Har ikke hørt om den men kanskje noen andre har? Har også sett endel barnevogner nede på Trondheim torg. Ganske åpent der tror jeg. Men ikke lekerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #19 Del Skrevet 22. mars 2007 På jordbærpikene det ja? Simen leke ikke så voldsomt uansett der han da:) Men må muligens ha med Sanna og. Får heller bestikk hu t å sitt nogenlunde i ro med en is:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #20 Del Skrevet 22. mars 2007 Så vi sier onsdag da eller--? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #21 Del Skrevet 22. mars 2007 Ser ut som at alle kan onsdag ja:) Klokka? Nå gleder jeg meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #22 Del Skrevet 22. mars 2007 Rundt tolv er det psychofullt over alt, så kanskje rundt ti eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 22. mars 2007 #23 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja tror det er dem som holder til nede i 1etg, helt innerst i kroken der. Var der sist jeg var på kafe og hadde med Mathias ihvertfall. Han leker seg ikke alene på en sånn plass uansett. Kun om jeg sitter på gulvet og det vil jeg helst slippe på kafe:o) Sanna må få en is ja. Bli artig å se henne og. Går vel an å parkere vognene og ta barna på fanget også der vil jeg tro. Kjekt når det er innendørs itilfelle det regner. Men nå skal ikke jeg avgjøre plassen da..andre må gjerne komme med forslag:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. mars 2007 #24 Del Skrevet 22. mars 2007 klokka to kanskje da? 10 blir kanskje tidlig? Mummiboy som er dreven dibtreffer vet sikkert av en bra plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #25 Del Skrevet 22. mars 2007 Okei opptelling! Kopier til eget innlegg, så ser vi om vi finner en dag alle kan. Skriv dere på! -Julibaby 06: Kan alle dager, går for Jordbærpikene på Torget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå