Gå til innhold

Fame fotograf!!


Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell

Anbefalte innlegg

Juhu:) Bladde akkorat i Foreldre&Barn, der va d jo gavekort til fame! Har bestilt time til fredag 13.04 klokka 13:) Det kan jo bli intressant;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gratis" ja... Vi har vært på det, og fikk med prisliste..!! Ikke mye gratis der nei. Selve fotograferingen og et lite bilde er vel gratis, men om man vil ha flere bilder kommer det kjapt opp i flere tusen kroner.

De vet visst å ta seg betalt...

Vi skal på bildeframvisning i morgen og det blir kjempespennende, spørs da om jeg klarer å holde meg til kun det ene bilde som er gratis, eller om jeg går derfra blakk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt bilder av jenten min der også. I Bergen. Var på bildefremvisning i går. Fine bilder. MEN..... Forferdelig dårlig kundeservice. Det skulle de alle sammen hatt et kurs i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stella:O)

 

Vi har også tenkt å benytte oss av det tilbudet, og har selvfølgelig lyst på mer enn det ene lille bildet.. Vi skal også ta bildene i Bergen, så jeg lurte på om du spurte/fikk tilbud om å få kjøpe cd med bildene på? Da kan vi jo evt. fremkalle bildene selv.. Mener å ha sett noen har skrevet om dette før..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne kjøpe bildene på cd. Det sto i prislisten. Husker ikke helt prisene men det var to alternativer , mener den billigste kostet 4-5000,-. Vi kom bomtur på første visningstime, de hadde rotet og dobbelbooket. Fikk derfor et ekstra gratisbilde. Bestilte i tillegg et ca A4 bilde med ramme, det kostet 900,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den billigste cd`en kostet ca 5000 som stella sa men den er sperret for utskrift, kan brukes på pc men ikke utover det:(

den andre cd`en koster rundt 13 000!!! for da kjøper en alle bildene også rettighetene.... Og kan selvfølgelig gjøre hva en vil med de:)

 

Men grøss og gru for en pris:)

 

Ellers var vi i bergen og; syntes det var ok.. Litt rar fotograf kanskje...:)hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi alt gjort. Ble veldig bra bilder. Gleder meg til vi får bildene vi har bestilt. Men det er veldig dyrt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos de i Oslo- og bildene var kjempefine de- men FOR noen priser...... :( så vi tok bare det gratisbildet vi da, tror de blei ganske skuffet da, hehe;)

Jeg tenkte kanskje det går an å få forstørret på en annen måte jeg, søstra mi jobber som grafiker så hun får kanskje fiksa det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...