Gå til innhold

Wow!!!


Dinaden

Anbefalte innlegg

En uke på reductil, og "hele" 0.8 kg ned. Og minus 4 cm da!

Har hatt syke barn så jeg har ikke vært utfor dør og gått tur en eneste dag. Jeg synes dere andre går så mye fortere ned, men jeg satser på at det ordner seg når jeg får rørt litt mere på meg.

Forresten, skal på Countryweekend i helga. Noen som har erfaringer med alkohol og reductil???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallooo!!!:):) jeg kan vel si at jeg har erfaring med reductil og alkool:P hehe, nå hørtes jeg ut som en alkoholiker. jeg har drukket 2 ganger mens jeg går på reductil.... og jeg merka ingenting... går jo ann å tenke på blandavann, og hvor mange øll man hiver i seg, siden det er der kaloriene ligger. men man skal jo kunne unne seg noe innimellom også...man skal jo leve samtidig som man slanker seg. noen kan bli litt døsig med hensyn til alkohol og reductil, men jeg merka ingenting av det....

 

og ikke tenk på at du synes de andre har gått ned mere....jeg har gått på dem i 4 uker.og gått ned 4-5 kg....det er jo bra da.....kanskje best om det ikke går sååå fort. så kroppen får vent seg til det..og ikke fyker opp i vekt etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...