kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg var på innvendig ul for noen dager siden og da kunne de ikke se noen ting:( Det var noe svart inni livmoren men doktor kunne ikke si hva det var for noe, og begynte å bable om gravid utforbi livmoren! Jeg har tatt Hcg test, den første var 750, men har ikke fått svar på den siste enda. Vet ikke hvor langt jeg er på vei, kanskje ca 5 uker??? Har begynt å få litt brunligt blod når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Det er brunt med litt klumpete slim, må sies at jeg IKKE har hatt magesmerter nesten i det hele tatt. Er det noen som har kjennskap til noe lignende? Er så redd for at noe er galt....
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Huff stakkars deg, ikke greit å gå sånn og lure. Har ingen erfaringer, men vil bare ønske deg lykke til, håper det går bra med deg.
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 det er sikkert festeblødning....så lenge det ikke er friskt blod så ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå