Gå til innhold

Oktober: Har dere begynt å planlegge neste baby?


Venter på bitteliten

Anbefalte innlegg

Vi har så smått begynt å diskutere saken, vår første er snart seks mnd. Har lyst påen til i løpet av 2008...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen å planlegge det med :) Hehe... men mine egne planer er vel å få en til enten siste skoleåret mitt (altså om 4 år) eller når jeg er ferdig og har jobbet en stund. Hehe, får bare finne en som er med på planene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi har snakket om en til om 4-5 år for og få en liten attpåklatt, men vi får se hvordan det går med de tre vi har fått i løpet av 3 år og 2 mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nepp.. här ska det inte bli flera. Har fått två underbara nurken inom loppet av ett år och 14 dagar. Så det räcker för mig. Men lycka till så massor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også mine to prinser som kom iløpet av to år, og syns jeg har nok med dem! Jeg skal begynne på nytt studium fra høsten av, samt at jeg er aktiv i politikken her hjemme, så jeg hadde nok ikke klart å følge dem opp dersom jeg skulle ha en til. Men man skal aldri si aldri om noen år, men vi planlegger det ikke. Selv om det hadde vært gøy med en jente en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om d. Samboer vil ha to tette og jeg er enig i det. Men vi er ikke helt enig i hvor tett... Kanskje d blir i løpet av 2008....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, har lyst på neste når jeg er ferdig med skolen og har jobbet et år. skal begynne på skolen igjen til høsten og da har jeg et år igjen på sykepleien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sannsynligvis ikke ha flere...holder med 2 jenter i løpet av 2 år tror jeg.....men man skal aldri si aldri.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vente litt jeg.. Kanskje om 3-4 år.. Vil at lille jenta mi skal få ha mamma og pappa litt for seg selv før det kommer en ny bebis.. Ikke tror jeg jeg hadde hatt ork til det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har også planer om baby i løpet av 2008. Koser oss masse med den gullungen vi har nå, men gleder meg litt allerde til han får et søsken : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...