Gå til innhold

:-( Nei, det blir nok ikke 2007-bebi på oss. Negativ test rugedag 11. Eller er det for tidlig??

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag på morgenen for jeg klarte ikke vente lenger. Men den var så skinnende blank og hvit der det burde vært to streker!! Ble helt blendet av dette og gikk selvsagt rett i kjelleren og tårene kom, snuft. Er på rugedag 11 i dag, det vil si 13 dager etter uttek og da burde vel testen slått ut hvis det var graviditet?? Her ikke fått mensen, men har hatt sammenhengende vondt i magen i mange dager nå. Er det noen som vet - hvor (u)sannsynlig er det egentlig at det forstatt kan gå godt??

Blir kjempetakknemmelig for svar - enten dere har erfaringer den ene aller andre veiem, så vær ærlige!!

Lykke til til alle dere andre, håper alle alle alle lykkes og får mange barn snart!

Fortsetter under...

Det kan hende du tester for tidlig ja, Husk kroppen trenger sin tid på å kunne produsere hcg, det er vel derfor en skal teste på dag 14 eller 15.

Jeg håper at testen din viser negativt fordi du testet for tidlig.

Måtte et blått kryss lyse opp hverdagen din om noen dager!!!

Kjære Puppi, Bula og Tullemor!

Tusen takk for oppmuntringene deres, det betyr utrolig mye for meg i denne tiden!! Mannen min har vært bortreist siden rugedag 3 og jeg har ikke fortalt noen at vi prøver, så derfor har jeg ingen andre å snakke med enn dere fine "cyber-venninner" her inne. Synes dette er ubeskrivelig slitsomt og skjønner ikke hvordan jeg skal våge å prøve dette en gang til hvis det nå ikke har lyktes denne gangen.

Men etter deres svar, så får jeg vente litt med å kaste alt håp over bord - selv om jeg nå ser mørkt på det.

Ønsker dere alle en fin fin fin og lykkelig dag!!!

Annonse

Først vil jeg bare si at jeg skjønner så godt at du testet på dag 11, det er så så vanskelig å vente og man brenner etter å teste.

Men dag 11 er nok for tidlig ja, rugedag 1 regnes som dagen etter innsetting sa de til meg på St.Olavs. Hvis du da setter inn en mandag skal du egentlig ikke teste før tirsdag 14 dager etter.

Men vet at det nesten er umulig å la være.

Hold motet oppe, her er det fremdeles håp:o)

Klem

Hei Ann-Ch og Finetine!

Ville bare si at jeg synes det er kjempeflott at dere (og mange andre her inne) er så søte og flinke til å sende oppmuntringsbeskjeder i disse tunge tider! Tusen takk!!! :-)

Veldig vanskelig å la den testen ligge, ja. Særlig nåer en leser om flere her inne som tester positivt på dag 10 og enda tidligere!! Men jeg brukte en sånn test-stikk fra Billigeteste.dk, og de er kanskje mindre sensitive?? Uansett har ikke TR kommet ennå, så det er jo et (lite) håp!!

Ønsker også dere stor lykke til!! Ha en fin kveld:-)

Det er ALT for tidlig! Vent ihvertfall 2 dager til! Første gang jeg testet positivt fikk jeg ike utslag på hjemmetesten før dag 18!

Ikke mist motet!

klemmer fra rugesøster på dag 10

Hei rugesøstra mi - Snooopi!

Takk for din melding, da gir jeg ikke opp likevel!! Og su er bare en dag bak?? Det er flott, da tester vi kanskje positivt samtidig? Har du noen symptomer eller varseltegn? Har du prøvd mange ganger og hva skjedde da du testet positivt?

Stor klem fra meg som igjen betrakter meg som ruger i hvert fall en stund til:-)

Det er bra du ikke har kastet håndkleet ennå!

Jeg merket mye i magen de første dagene, men nå er det ikke mye... Har en venninne som nettopp ble gravid, og hun merket intet før et par dager etter ikm så det trøster jeg meg med! Men det jeg kjenner av og til er litt dunking i sidene (eggstokkene??) litt sånn brennende fornemmelse i livmoren, og litt ømme bryster.

Da jeg testet positivt for aller første gang hadde jeg så lav hcg så de trodde det var kjemisk. Ettersom hcg steg ble jeg så gratulert på klinikken, men det ble konstatert ma på første UL i uke 11.. Dette har jeg nå prøvd 2 ganger... den andre gangen testet jeg svakt svakt positivt på dag13.

Håper bare jeg får positiv test nå igjen - en sterk strek som ikke er til å ta feil av... Jeg skal til blodprøve på tirsdag, men tror nok jeg svir av en test på lørdag...

Lykke til!!!

Oi, det høres ut som om du har vært gjennom den del!! Jeg er imponert over at du holder det ut, for jeg synes dette var skikelig psykisk slitsomt - egentlig mest etter innsetting når den store symptomjakten startet...

Vet du, jeg har akkurat samme følelser som det du beskriver: vondt i eggstokkksregionen, stikking i siden og en brennende følelse midt i livmor (tror jeg da - ikke helt sikker på hvor nøyaktig den holder til;-)). Men ikke noe ømme bryster i det hele tatt. Kan disse eggstokk-/livmorfølelsene skyldes Crinone, månn tro? Har likeom tenkt at det er menssmerter, men det føles egentlig annerledes om mer på siden...

Håper VIRKELIG VIRKELIG at det klaffer for dere denne gangen og at dere snart får dn søteste lille deilige bebin deres!! Det har du virkelig fortjent!!! Sender deg MASSE kryssede fingre og tær og opimistiske følelser!!!

Klem fra meg!

Det blir spennenede dette her! Morro at du føler det samme - det må jo bety at vi er gravide begge to! hehe Gleder meg til å se den positive testen! Hvis jeg sammenligner det jeg merker nå med det jeg har merket på de andre forsøkene så er det temmelig likt, både ved positive og negative runder, så det beste er nok å vente... (som om det er lett.. )

Mange gode wibber sendes til deg og!

klemmer

Annonse

Hvordan går det med deg vennen?

Håper testen viser noe annet i dagene som kommer.

Det er ikke uten grunn vi skal vente til rugedag 14 med å teste.

Det er en helt forferdelig tid, men hold ut:-))

Emma, min venn:-)

Takk for din hilsen, nå ble jeg kjempeGLAD (selv om det plutselig har blitt høst ute igjen...).

Takket være alle skjønne hilsener og oppmuntrende tilrop fra vennlige sjeler her inne, har jeg faktisk fått litt nytt mot. Selv om jeg prøver å være litt pesimist også sånn at skuffelsen ikke skal bli alt for stor. I dag er det rugadag 12 og det nærmer seg jo et svar, enten det går den ene eller andre veien. Og det skal bli deilig å slippe denne luringen og disse kastene mellom håp og fortvilelse. Jeg tok ikke noen test i dag tidlig. Har bare sånne billige teststikker fra Billigeteste og vet ikke om de helt er til å stole på, så da blir jeg jo ikke noe klokere av å ta enda en negativ sånn en.. Tror jeg nå skal vente til mandag (rugedag 15), eller hva synes du? Skulle jeg gå til innkjøp av CB-test og teste deg 14 hvis TR ennå ikke har dukket opp??

Håper du får en fantastisk dag i dag!! Sender masse klemmer og oppmuntring til deg også:-)

Når du skal teste må du nesten avgjøre selv, men på dag 14 er testen nesten bestandig sikker. Jeg sier nesten, for det er noen som tester pos først på dag 18.

Ellers å kan jeg bare oppmuntre deg til å prøve å være så positiv som mulig. Jeg vet det føles umulig, men det går ikke ann å forberede seg på nedturen. Den er grusom uansett hvor godt man er forberedt!!

Og det er ikke sikkert det blir noen nedtur, kanskje det er en liten spire i magen din og min. Vi er uansett nærmere en graviditet nå, enn vi har vært på lenge..........

Takk for oppmuntringsklemmer, sender mange til deg også....... jeg ruger på dag 9 og du på dag 12....vi er sååååå nære!!!!!!

Kjære Emma*,

Takk igjen for hilsen!! Jag får se hvordan det blir med eventuell testing i helgen... Tenk at det bare er 3 dager mellom oss og tenk om vi begge får positive beskjeder neste uke!!! Håper håper håper! Egentlig håper jeg enda sterkere at det går veien for deg, for det fortjener du VIRKELIG etter alt du har gått gjennom!! Jeg er så imponert over dere som har vært gjennom dette flere ganger og at dere klarer å samle krefter og pågangsmot til å sette igeng på nytt!! 7 er jo helt klart et lykketall, så denne syvende gangen sitter den for dere, skal du se:-)!!

Håper formen din er ok i dag selv om du er i den slitsomme rugeperioden når det er for tidlig å teste og Svaret nærmer seg... Stå på, vennen!! Er sikker på at du ganske snart blir verdens beste mor:-)

Hei!

Dag 11 er litt tidlig å teste. Tror ikke det er vanlig å få utslag før tidligst dag 12 (med noen unntak selvfølgelig). Jeg ville bare si at du trenger ikke kjøpe dyre CB-tester, for billigtestene er blant de mest følsomme på markedet. Får du strek på en CB, så får du det på billigtestene også. Og en strek er en strek, billigtestene gir ikke utslag uten at det er hcg i urinen.

Masse lykke til med (billig-)testing en av de nærmeste dagene!! :o)

Jeg kjenner at jeg har gått inn i den andre rugeuken. Det er så rart det der altså. Kjempe positiv første uka, og så er det som å skru på en bryter når den andre uka kommer. Blir helt kokko i hode. Spinnville og rare tanker og drømmer. Vanligvis går jeg også og forbereder meg på negativt svar, men denne gangen skal jeg prøve og ikke gjøre det. Har hatt så god magefølelse siden jeg ble ruger og akter og holde på den !!!!! Jeg VIL IKKE tenke negativt.

Så jeg undertrykker negativitet, det får jeg heller ta hvis det blir negativ test.

Vettu jeg synes neste de første forsøkene var værst, da var jeg så redd for alt var ukjent, nå føler jeg meg på en måte trygg på prøverør. Det er merkelig, klarer ikke forklare det. Sorgen har forandret seg, begynner vel kanskje å innse at jeg er av de som ikke får det til og MÅ tenke anderledes. Som du skjønner er ikke troen sterk, men håpet er det.

Håpet har jeg ikke mistet.

Nei, nå babler jeg i vei her........

Lykketall og god mor, kjenner det bobler sommmerfugler i magen.......:)

Tror jeg må shoppe litt i dag for å få tiden til å gå raskere...Shoppe meg litt glede, det hjelper bestandig...*fnis*

Hi hi, ja gå ut og trekk gullkortet så det begynner å gløde;-) Alltids bra med litt lykkesubstitutt, håper virkelig det hjelper litt og får deg til å tenke på andre ting en liten stund. Uansett: i løpet av neste uke vet vi begge to. Er helt enig med deg i at det nytter lite å prøve å forberede seg på nedtur, for den blir antakelig like tøff uansett (men det blir jo ingen nedtur på oss, ikke sant?).

Nå skal jeg ut og lunsje. Ha det godt så lenge!

Klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...