Gå til innhold

Noen gravide fra Bergen her....???


is_rose *overtid*

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det er flere bergensere her, eller om jeg er alene :)

Hadde vært fint å utveksle erfaringer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Bergen... (sniker meg inn fra 2.tri...) Hvor mange uker er du? Er selv 21+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+3 med min andre :) Men føler meg like "grønn" som første gang... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første er 3 år.. blir 4 år i oktober :)

Har du hatt et fint svangerskap så langt? Er sykemeldt pga kvalme. Håper det gir seg. Var ikke sånn med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kvalm de første 2 mnd, men ikke så ille at jeg ikke klarte å fungere normalt. Etter det så har alt gått over all forventning.. =) Eneste har fått uvi nå, ikke fullt så gøy... men men det går jo over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er gravid, bor i Bergen! Er 7+0 idag. Var på UL påmandag og fikk se ett bankende hjerte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

Jeg er og fra bergen.Er i uke 17.Gravid med nr 4.Men 7 år siden sist så føler meg litt som en nybegynner igjen.Ser ut som jeg er litt eldre enn dere(men jeg er ung til sinns)Har vært veldig kvalm og hatt masse brekninger og sure oppstøt.Men det begynner å avta litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er fra Bergen jeg også :) Venter min første i november, så erfaring er det lite med. Men vi er tydeligvis flere fra Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder har ingen betydning, synes jeg, Kjekt å kunne utveksle erfaringer. Føles nesten som en nybegynner jeg også. Utrolig hvor forskjellig to svangerskap kan være... Er det mange som har tatt tidlig UL her? Jeg har egentlig aldri tenkt på det før jeg begynte å lese innlegg her... Hvordan er oppfølgingen dere får fra lege/jordmor? Har fårtt beskjed av mn fastlege at jeg ikke skal ha ny svangerskapskontroll før jeg er i uke 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johoo =)

 

Er også fra bergen, med nr 3 i magen =)

Har fra før en prins på snart 9 år, og en prinsesse på 5 år

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar! Er du kvalm.... Sikkert ikke noe godt. Men du skal være glad du kjenner noe :) Jeg kjenner ingenting, så jeg måtte spørre legen på onsdag om han var helt sikker på om jeg var gravid. Skulle ønske jeg hadde kjent NOE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sykemeldt er jeg også... hehe.. men det går nok over. Ja, husker med førstemann. Da merket jeg ingenting. Men hadde jo kontroll en gang i måneden. lurer på m det var i uke 12 jeg da fikk høre hjertelyden for første gang. husker ikke det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer til å bli mer virkelig for meg når jeg har hørt hjertet jeg også. Skal til legen igjen 17. april, så jeg får vente til da :) Det er rart med det..... at man ikke helt skjønner at det er noe så stort på gang i kroppen.... Jeg lurte på om jeg skulle gå ut å kjøpe min første mammabukse i dag, for kanskje det ville bli mer virkelig da :) Jeg trenger den egentlig ikke enda, men jeg regner med at magen vil begynne å vokse snart, så det er vel greit å være litt forberedt.

Det må være kjedelig å bli så dårlig at du ikke kan jobbe, men som du sier, det går nok over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går så uendelig sakte når man er hjemme hele tiden. Når man er i jobb går tiden mye fortere for da har man ikke den samme tiden å tenke som nå... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...