Gå til innhold

tempen lurer meg igjen...

Anbefalte innlegg

Tror dere ikke jeg våknet til en tempstigning på 0,05. Jeg som seriøst hadde rensket hodet for spiretanker sitter nå her som et spørsmålstegn. Jeg har aldri hatt en temp på 37,07 på dag 14 DPO. Jeg har absolutt ingen symptomer og ikke har jeg orket å kjenne etter heller. Jeg bare måtte dele dette med dere jeg.

I dag kommer hodet til å tenke alle de tankene jeg hadde fortrengt. Så er det bare å se hva de neste dagene bringer. Dessverre er jeg bortreist nå og er sykt langt unna noe apotek. Jeg pakket nemlig bind og tamponger jeg. Akkurat idag hadde vært greit å tisset på den pinnen....

Skal ikke se bort ifra at jeg må plage dere litt mer utover dagen. Jeg bare må "snakke" med noen.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8723246-tempen-lurer-meg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅhh.. Det hadde vært så koselig!

Høy temp dag 14 dpo virker jo veldig lovende. Pleier du å få synkende temp flere dager før tanta kommer eller først på ikm-dagen?

Krysser fingre for deg. Håper du får sove i natt slik at vi får ny temp-oppdatering i morgen tidlig.

Klem

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger jenter. Så koselig med hilsninger. Mener å huske at jeg satt slik forrige pp også. Sukk, lurer på om jeg får sove i natt. Er jo veldig spent på om tanta dukker opp i morgen og om tempen stuper.

MEN, nå har jeg observert stikking i puppene og en anelse med kvalme da jeg skulle spise. Det jo rent utrolig hva man kjenner hvis en bare tenker på det......

Det har egenlig gått greit å ikke tenke spiretanker idag, men nå når jeg endelig får satt meg ned velter de inn over meg igjen. Dere får nok høre fra meg imorgen regner jeg med.

VenterSpentKlem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...