Gå til innhold

Hm, er Millapril her i dag da tro.....?

Bellen^2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du slått følge med Samsyn?:)

Noen som vet?

Ønsker deg i hvert fall lykke til, og jeg har tømt bukselommene for fødestøv og sender over hvis det er behov for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her fortsatt jeg...

Skulle gjerne slått følge med Samsyn, så vi får se om det skjer noe i løpet av dagen

Takker for fødestøv. Skal gni meg inn i det nå og håpe på det beste.

Nå må det da snart være min tur??

Skrevet

HEIA HEIA.... jeg fødte 9 dager over termin så kanskje du kan slå meg.. he he Håper inderlig at noe skjer med deg snart

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håper dette fødestøvet rekker til hele kroppen

Sender masse fødetanker til deg!

Klem

Skrevet

Ja, nå må det snart være din tur!

Jeg har bare tre dager igjen til Ul-termin nå! Det murrer skikkelig i kroppen hver kveld, men det blir liksom med det... Kjenner at jeg er klar nå. Har til og med fått strikket ferdig lue og jakke til den lille!

Skrevet

Uff, ja nå er det da virkelig din tur. Skjønner om du blir frustrert og lei, men nå er det jo rett rundt hjørnet enten det skjer av seg selv eller du blir satt igang.

Sender resten av fødestøvet din vei og krysser fingre for at det skjer noe snart :-)

Skrevet

Er du her fortsatt Millapril?

Har ikke sett deg inne på leeenge nå, krysser fingre og tær for at noe har skjedd...elller skjer nå. Spennende....

Skrevet

Miiiiiiiiiiiilllllaaaaaaaaaaaaa håper du ikke er her i dag, men befinner deg på føden!!!

- Jeg sender over den siste lille delen av fødestøv som jeg finner og håper på at dette er din dag!!!

Skrevet

Krysser fingrene!

Og så kan jeg håpe at det blir min tur i helga. Har plutselig blitt skikkelig lei. Det murrer i kroppen, og den er er full av vann, det vises til og med godt i ansiktet, så jeg føler meg ganske udelikat.

Skrevet

Krysser fingrene!!!!

Og så håper jeg det er igjen noe fødestøv til meg, håper inderlig det skjer noe i løpet av helga. Det murrer stadig vekk i kroppen, og jeg har samlet enorme mengder med vann de siste dagene. Nå vises det til og med godt i ansiktet, føler meg ganske udelikat...

Skrevet

Krysser fingrene!!

(Nå er det tredje gang jeg prøver å legge inn noe her, men det ser ut som om det ikke lagres???)

Skrevet

dette ser da lovende ut...:) Håper vi får en gladmelding her snart! Eller er det noen som har hørt noe?

Skrevet

Hm, fortsatt ikke noe fra Millapril! Da er det vel lov til å håpe på at noe er på gang!:)

Lykke til og masse varme tanker:)

Skrevet

Fortsatt ikke noe fra Millapril! Da er det vel lov å håpe at noe er på gang:)

Masse lykke til og mange varme tanker!

Skrevet

Nå tror jeg virkelig noe er på gang med millapril. Merkelig stille fra henne i dag. Nå krysser jeg fingre og tær for henne ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...