Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lå i sengen på søndag og koste meg med mann og barn da jeg kjente den føste veen. tok ikke særlig notis av den egentlig, for jeg kjente den nesten ikke.

sendte mannen min ut på jobb og sa at dette her kan ta maaange timer så du vil fint rekke å gjøre deg ferdig...

pappa kom og hentet datteren min ca 13,30 for da hadde jeg såpass vondt at lunta mi var på størrelse med et fyrstikkhode... dakar...

14,30 kom mamma og begynte å massere meg for nå var veene harde og vonde og for å ikke snakke om ofte. kom hvert 4 minutt ca. ringte føden ca 15.30 og fikk beskjed om å komme når jeg ville siden jeg hadde hatt veer så lenge.

ringte dermed mannen min og ga han beskjed om å forte seg hjem for jeg ville dra på føden om senest en halvtime. ringte dermed svigermor som skulle være med på fødselen med mamma og mannen og ga henne beskjed og hun kastet seg i bilen med svigerfar og kjørte ned til sykehuset.

jeg og mamma var der 16.30 og jeg ble satt i sykehus skjorten og den ille sexy trusa. hun sjekket åpningen min da og den var på 5 cm så det var tydelig at veene jobbet bra ja!

meningen var egentlig at jeg skulle føde i basseng, så JM satte på vannet der og skulle gi meg klyster, for de vil visstnok det når det er fødsel i basseng...

da klokka var 17.03 satte jeg meg på huk på gulvet, bet tenna i madrassen og sa at nå hadde jeg bæsjetrang.

idet JM sjekket åpningen min 17.05 gikk vannet og jeg hadde full åpning.

JM sa at jeg kunne presse når jeg ville så jeg presset en gang og da kom hodet nesten ut. JM skrek at jeg ikke måtte presse mer for da ville jeg sprekke opp til nakken så jeg sluttet å presse, det er desidert noe av det vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv, men det gikk. Desverre hjalp ikke det, for babyen bare skled ut av meg så JM måtte holde henne igjen og slippe henne ut litt etter litt så det skulle gå bra.

17.10 kom lille Thea Isabelle til verden. Hun var 49 cm lang, veide 3145 gram og var 34,5 rundt hodet.

hun har knallgult hår på hodet og kroppen så de på barsel kalte henne lille løven... hehe...

17.25 kom pappa inn døra i full fart og fikk akkurat klippet navlestrengen. han gikk glipp av fødselen desverre.... :(

selv måtte jeg sy ett sting og er i hundre!!

har verdens snilleste unge som spiser, bæsjer og sover... hehe... puppen er full som bare den og det er like før jeg kan knuse en murstein med de tror jeg... hehe

men lykke til videre folkens!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8722986-da-har-jeg-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ceso:)

Gratulerer så mye med lille Thea Isabelle!! Så utrolig fin fødsel du hadde, sikkert vondt med hørtes ut som en drømmefødsel! Håper du koser deg masse med begge jentene dine? Så dem i demokraten i går, om det stemmer? De var ordentlig vakkre, begge to!!

Vi sees vell kanskje om ikke så lenge på barsel gruppen på borge? Det er jo bare 17 dager mellom de små jentene våre;) Kos deg masse videre..

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...