Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I mai skal vi på informasjons møte med 3 andre par og et "privat" møte etterpå hos legen .

Var inne på samtale/undersøkelse i desember.

Prøver og slikt ble tatt for mange mnd siden ,og alt det der er ferdig..

Betyr det at vi skal begynne med hormoner rett etter vi har vært der ( dvs om jeg er på riktig sted i syklusen da ) , eller må vi fortsatt vente ...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8722927-informasjons-m%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok .

Var det på Rikshospitalet?

Tenkte liksom at siden vi hadde stått på venteliste siden desember ,at det kanskje ikke var så lenge til..

De sier jo ca 9 mnd venting , men kona til en kamerat av mannen min ventet i under 6 mnd før hun begynte på hormoner.

Æsj...- Utålmodig ,mannen min ventet i 4 år før vi begynte med utredning ,så nå føler jeg at jeg har ventet nok :P

Men , takk for svaret =)

Ja , har fått med meg at det er mye venting.. =)

Blir litt schizo av hele greia...den ene dagen har jeg bestemt meg for at jeg SKAL bli gravid ,og får lyst til å løpe og kjøpe alt mulig babystasj,

den neste dagen tror jeg at det aldri kommer til å bli noen unge her i gården..

Kommer ikke akuratt til å bli mindre rar av hormonene,tenker jeg...hø hø ..

Annonse

Ja sånn er det hehe... man blir gaaaaal!!!! Men håper det ender bra og at vi får en lykkelig slutt på dette psykiske og fysiske tøffe eventyret...

Ønsker deg alt godt i fremtiden og håper nurket sitter fort.... og blir der!!!

Hei Eggkoker'n

Var det på riksen du var inne til samtale og undersøkelse?

Vi skal til samtale i midten av april, først møte med 3 andre par og deretter undersøkelse hos lege. Trodde dette var den siste samtalen vi skulle ha før oppstart, men nå ble jeg usikker...

Håper iallefall det går fort for oss begge da. Vi er flere som skal inn på samtale i mai/april, og har laget en egenn skravletråd for å bli bedre kjnet. Heng deg gjerne på. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...