Gå til innhold

er ikke det tidlig å.....


Gjest

Anbefalte innlegg

.....allerede være redd folk....Snuppa har de siste dagene fått full panikk når andre enn mammaen og pappaen skal holde henne. Skriker som en gal....Trodde ikke de begynte så tidlig med dette, hørt at det kan komme når de er 7 mnd. Noen erfaringer med dette? Hvordan skal vi få henne til å slå seg til ro hos andre?

Vanskelig å ha barnevakt når man har en sånn reddfis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt har vært sånn i en ukes tid nå. Da har det vært folk han aldri har møtt før,som har holdt han. Er nok bare det at dem føler seg litt utrygge. Det blir bedre når dem blir litt større:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har faktisk lille snuppa vært her også. Hun er nå 4 mnd, men har vel holdt på litt sånn i 2-3 uker tenker jeg.. Bretter og griner når alle andre enn mamma og pappa snakker til henne. Nei er ikke lett med barnevakt da, er ikke godt for mor heller;) så har vel funnet ut at hu er litt redd, trodde ikke det kom før ca 7 mnd jeg heller, men tydelig at hu er redd:( får bare la hu se de nærme ofte sånn at hu blir trygge på de.. Er ofte det har hjulpet at de bare tar henne og bærer litt på henne vekk fra oss. Sånn at hu ikke ser oss, det er nok noe med at hu helst vil til oss også. Så litt trueskriking innimellom er det nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må jo bare prøve litt allikevel. ser oxo at det er bedre når hun ikke ser oss...Forhåpentligvis blir det bedre etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært sånn siden hun var 2 1/2 måneder gammel... Er 3 1/2 og det er umulig å ha barnevakt... Bestemor er litt frustrert siden jenta ikke vil at hun skal holde henne...

 

Bra å vite at det er ikke bare min lille som er sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi eldste va sånn fra ho va tre tel åtte mnd. e fortsatt sånn på vældi mange fremmed folk! Væææældi slitsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mi er også litt sånn til tider, og hun er 2.5mnd. Nå når pappen hennes hadde vært borte i 10 dager og kom hjem igjen, var hun skikkelig skeptisk på han og ble masse grining. Har også reagert litt på morfaren innimellom for han ser hun ikke så ofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...