Gå til innhold

SF-mål på 43 (!!!!!!) i 35+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet.. hvordan skal dette går?? Går jo snart over mine "breddegrader" her.... hjeeeelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var voldsomt. Har bebisen snudd seg da, eller ligger`n feil vei? Jeg hadde høye sf mål før han snudde seg, stod i magen denne gutten, hihi. Men etter at han snudde seg i uke 30 gikk det ned igjen :)

Skrevet

Regner med han ligger rette veien, han gjorde nå det på UL forrige torsdag..-og sf-målet mitt har vært høøøøyt hele tiden omtrent fra uke 20....

så blir nok ingen liten guttebass det her...

Skrevet

Har du vært på vekstestimering elr? Sånn at du kanskje har en liten peiling på hvor stor han er når`n kommer ut? Forresten rampen, bor du i trondheim?

Skrevet

oooiii lenge til du skulle på neste veksestimering? håper legen er litt greiere på neste skjekk.. så du kanskje blir satt i gang litt tidligere..

Skrevet

oi det var mye. Håper de følger deg nøye opp og setter deg i gang tidligere hvis det betyr stor baby. Jeg har ligget høyt over skraverte feltet hele tiden i sv. skapet. men 3 siste ktr. har det flatet ut og jeg har hatt samme mål alle de gangene 33 cm. Forklaringen var at babyen har lagt seg til i bekkenet. Var også på ultralyd som viste normal str. på baby.

Skrevet

Malin 82:

Ja, jeg bor like utenfor Tr.heim.... og har vært på måling en gang, men kunne tenkt meg en tur til.... men får se hvordan det går... estimert til å være 22% over gj.snitt

ninsoer:

jepp, lenge til :( heeeeelt til den 19.april, faktisk. leeeeeeenge det.

Skrevet

men det jo langt utafor skjemaet jo??? de må jo sjekke deg på UL???

Skrevet

du må prøve å få ny UL time før.. når skal du på neste kontroll.. om d er en stund til synes jeg du skulle ringe å snakke me JM så su får de til å kreve at du får den tidligere.. d er jo ikke så lenge før den vanlige termin d jo.. om jeg ikke tar feil...

Skrevet

ninsoer:

hehe, nei det er ikke det skjønner du... TO fattige dager før!! Er så redd for å få en megababy!!!! Vil ikke det altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...