rampen_ Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Herlighet.. hvordan skal dette går?? Går jo snart over mine "breddegrader" her.... hjeeeelp...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Oi, det var voldsomt. Har bebisen snudd seg da, eller ligger`n feil vei? Jeg hadde høye sf mål før han snudde seg, stod i magen denne gutten, hihi. Men etter at han snudde seg i uke 30 gikk det ned igjen
rampen_ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Regner med han ligger rette veien, han gjorde nå det på UL forrige torsdag..-og sf-målet mitt har vært høøøøyt hele tiden omtrent fra uke 20.... så blir nok ingen liten guttebass det her...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Har du vært på vekstestimering elr? Sånn at du kanskje har en liten peiling på hvor stor han er når`n kommer ut? Forresten rampen, bor du i trondheim?
ninsoer Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 oooiii lenge til du skulle på neste veksestimering? håper legen er litt greiere på neste skjekk.. så du kanskje blir satt i gang litt tidligere..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 oi det var mye. Håper de følger deg nøye opp og setter deg i gang tidligere hvis det betyr stor baby. Jeg har ligget høyt over skraverte feltet hele tiden i sv. skapet. men 3 siste ktr. har det flatet ut og jeg har hatt samme mål alle de gangene 33 cm. Forklaringen var at babyen har lagt seg til i bekkenet. Var også på ultralyd som viste normal str. på baby.
rampen_ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2007 Malin 82: Ja, jeg bor like utenfor Tr.heim.... og har vært på måling en gang, men kunne tenkt meg en tur til.... men får se hvordan det går... estimert til å være 22% over gj.snitt ninsoer: jepp, lenge til heeeeelt til den 19.april, faktisk. leeeeeeenge det.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 men det jo langt utafor skjemaet jo??? de må jo sjekke deg på UL???
ninsoer Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 du må prøve å få ny UL time før.. når skal du på neste kontroll.. om d er en stund til synes jeg du skulle ringe å snakke me JM så su får de til å kreve at du får den tidligere.. d er jo ikke så lenge før den vanlige termin d jo.. om jeg ikke tar feil...
rampen_ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2007 ninsoer: hehe, nei det er ikke det skjønner du... TO fattige dager før!! Er så redd for å få en megababy!!!! Vil ikke det altså!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå