Gå til innhold

Svaaaak svaaaak positiv

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting ... Brakk meg i dag tidlig og måtte ta en hjemmetest selv om jeg sprayer - begynte med spray dagen etter eggløsning.

Testen var svaaaak, svaaaak positiv! Ikke på første morgenurin, men etter frokost og et en halv liter vann.

Kan Suprecur gi utslag på test?

Bør jeg spraye i dag og fortsette regimet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8722541-svaaaak-svaaaak-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei måneskinnsjenta.

Jeg har nettopp opplevd det samme som deg, bare med synarela spray.Testen lyser nå postitiv mot meg, har en hcg på 186 nå.

Men jeg har hatt blødninger og vet ikke helt hvordan det går.

Jeg måtte avbryte ivf en min pga dette.

Suprecur og synarela er jo like medesiner, de er jo hormonpreparater som reduserer kroppens egen hormonproduksjon,( at man kortvarig kommer i en form for "kunstig overgangsalder". )

Jeg tror du er gravid jeg.. for suprecur inneholder ingenting som kan gi utslag på hcg.

Jeg anbefaler deg å kontakte klinikken du bruker med en gang.

Er du gravid og starter med sprøyter, så kan det bli katastrofalt ....

Du blir sikkert bedt om å ta en ny test , og en hcg prøve.

Ring klinikken din med en gang.... det ville jeg gjort. Hcg prøvesvaret ditt vil avgjøre om det er mulig å fortsette regimet.

Ønsker deg lykke til og krysser alt for at det ligger en liten tass i magen din!!

Takk, Bula. Jeg tenkte nemlig på deg i denne situasjonen. Har lest hva du nå går igjennom *klem*

Men testen min var så svak at jeg tør ikke håpe noen ting. Har akkurat mailet sykehuset og håper de ringer meg.

Din test var også svak første gang -- var den ikke?

Tester med tester fra billigtester.dk og de skal visstnok være av de mest følsomme.

Jeg hadde sex før jeg begynte med sprayinga og vet at jeg hadde eggløsning akkurat da, så det kan jo ha skjedd.

I tillegg har jeg vært ekstremt dårlig i magen noe jeg aldri er ellers. Så mye at jeg virkelig har begynt å lure.

Men -nei - TØR ikke håpoe. Sikkert falsk alarm. Ville vært for godt til å være sant.

Testen min var utrolig svak.. så vidt at en så krysset.

Den ble sterkere og så svakere igjen.

Nå lyser det blått!!

Når det gjelder min situasjon så er vel den et skrekkeeksempel , med tanke på kjemisk sa osv. Som legen sa, så lenge hcg stiger, så er det håp.

Svaret får jeg i morgen,

Er litt redd for å skremme deg nå, med det jeg har opplevd, du må huske på at det er mange der ute som har flotte friske unger laget på spray.

Som legen min sa, for at en test skal slå ut, så må hcg være til stede.

Og hcg er et svangerskapshormon. Testene nå til dags er så sensitive, at de slår ut på et hcg nivå på 3.. Det er det minste den kan slå ut på.

Ikke nøl, ring klinikken din du...Det er bedre å få tatt den hcg blodprøva og få konstantert ting eller avkreftet ting.

Fortsett med sprayen til prøvesvaret er klart... så slipper du totalt avbrudd hvis det ikke er noe.

Takk, Bula. Første gang jeg så testresultatet tenkte jeg oh shit! Positiv!!! Men jo mer jeg ser på den nå, så tenker jeg -- "sikkert bare testen som er litt rar". ...... at det er noe "kjemisk stoff som ligger der og skinner igjennom" og som hcg skal reagere på.

Tør ikke håpe! Sukk

Jeg tror jeg vet hva som går igjennom hodet ditt nå.. dette er enten for godt til å være sant, eller så er det ikke sant! Har jeg rett?? hehe

Jeg satt med testen den ettermiddagen jeg..

Glemte å kjøpe test, så det ble test på ettermiddagen.

Jeg tenkte,positiv,hmm merkelig.. Dette er ikke mulig.

Men joda, i følge testen og hcg testen dagen etter, så var det mulig.

Håper ikke du har blitt skremt av meg og det som foregår rundt meg nå, for jeg tror neppe det jeg går igjennom er en vanlig greie når en blir gravid på spray.

Ønsker bare for deg at det virkelig er en graviditet på gang, tenk det.. lykken kan komme rekende på en fjøl!!!

Annonse

Har akkurat snakket med sykehuset og de vil at jeg skal ta blodprøve nå så jeg er på vei dit. Sykepl trodde jeg var gravid så lenge jeg så en strek, men jeg er langt fra sikker selv. I min hukommelse blir den streken svakere og svakere - og den ligger på badet og jeg er på jobben. Det er en veldig svak strek der, men ... jaja får vite det i løpet av dagen.

Er det negativt vil jeg føle meg litt dum for at jeg la ut innlegget her, vil ikke selge skinnet før bjørnen osv ...

Ikke føl deg dum!!!!

Her inne kan en lufte tankene sine, det er jo derfor vi har dette forumet!!

Ikke føl deg dum, da skulle jeg med mine merkelige spørsmål ha følt meg helt på trynet!!

Den ene dagen jubler jeg, og den andre dagen gråter jeg. Og neste dag jubler jeg igjen, hehe

Lov meg en ting!

ALDRI føl deg dum for å spørre om noe!!

Å spørre gir som regel svar,vet du.

Klem og lykke til med blodprøven!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...