thebasile 82 Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har Pcos. Min forrige menstruasjon var fra 28.januar, til 1. februar. Jeg har siden 25. februar hatt brunt slimete blod, og det pågår fortsatt... Det kommer sjelden noe i trusa, men det er masse i papiret hver gang jeg er på do.. I går kveld da jeg var på do, kom det en liten stripe med friskt blod, så jeg trodde jeg endelig hadde fått mensen... men etter en time var det tilbake til det ekle brune slimet igjen.. Begynner å bli en "smule" lei for å si det sånn... Er det noen av dere som har hatt det på samme måten, og vet hva det kommer av? Jeg har hatt dette brune greiene før, men aldri sååå lenge.... Kanskje det er normalt for oss med pcos? Jeg har gått på p-piller i åtte år, og sluttet i juni i fjor, og har ikke vært "normal" siden... Fikk konstatert pcos nå i januar. Kan noen være så snill å hjelpe meg?? På forhånd tusen tusen takk! :-) Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8722539-se-hit-har-noen-av-dere-opplevd-det-samme-detaljert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er plaget med akkurat det samme, hadde det fra august i fjor til nå nylig.. Er plaget med smerter og i tilegg.. Er ganske så lei av å ikke ha stabil syklus sjøl:( Tror det er ganske vanlig for ganske mange med pcos. Er du litt overvektig i tilegg så er det lurt å gå ned i vekt slik at syklusen blir mer stabil fikk jeg beskjed om på sykehuset, så da er det trimming her ihvertfall, fikk også metformin, men har ikke starta på det ennå.. klemklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8722539-se-hit-har-noen-av-dere-opplevd-det-samme-detaljert/#findComment-8725476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå