Gå til innhold

Er det mulig??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg snart ut av mittgode skinn altså.

Hadde 16 mm follikel på tirsdag morgen. Skal til legen om et par timer. Vi skulle da avgjøre om jeg skulle sette eggløsningssprøyten i dag eller i morgen. Regnet med at det ble i dag, og har derfor vestilt flybillett på lørdg morgen.

Og så begynner det:

Eggløsningstest onsdag 07.00: Negativ (Billigtest, BT)

Test onsdag kl 20.00: Positiv (BT) Å nei!!!!!

Test onsdag kl 20.00: Negativ (CB) Phu

Test onsdag kl 23.00: Positiv (CB) Shit!!!!

Test onsdag kl 23.00: Negativ (BT) Hallooooo!!!!!

Test torsdag kl 06.30: Positiv (CB) Phu, shit, hjelp!!!!

Jeg har jo ikke fått tatt eggløsningssprøyte en gang og egget var jo ikke mer enn 16 mm på tirsdag. Skal jeg kjøpe flybillett i dag eller ikke? Skal jeg reise nå før jeg har vært hos legen eller ikke? Kan jeg dra til legen først og fly senere i dag? Vil det være et egg der når jeg kommer til legen? Skal jeg troppe opp hos legen med en gang hun åpner eller vente til timen 9.40? Hvis det er et egg, kan jeg da vente til 15.45 for en billigere billett eller må jeg fly 12.10 for full pris. Vil det fortsatt være ledige billetter om 3 timer?

Jeg blir gaaaaaaaal av dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det er virkelig en påkjenning dette her. Jeg anbefaler deg å vente til du har vært hos legen før du bestiller billett, hun vil kunne se hvor nær forestående eggløsningen er. Det skal jo ta mellom 12 til 48 timer etter en positiv eggløsningstest.

Av og til er det virkelig mer spennende enn hva man har godt av. Lykke til og god tur til Danmark!

Skrevet

Jeg ville også ringt til Stork nå på morgenen og høre med dem, både med hensyn til hvor sent du kan komme og mht råd. De har jo hatt kvinner i mange ulike situasjoner der før.

Lykke til!! Håper du finner ut av det og at det blir full klaff!

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen?

Håper det blir danmarkstur på deg :)

Skrevet

Takk for oppbackingen!

Egget var der fortsatt :o) :o) :o) Phu! Det var nå 21 mm og sekret og slimhinne var supert. 16 -17 mm slimhinne faktisk. Tror det er ganske bra.

Jeg satt eggløsningsprøyten hos legen. Skal så til Danmark både i dag og i morgen. Nå må det bare gå bra! I og med at jeg hadde positiv eggløsningstes i går, må vel eggløsnningen komme innen i morgen kveld i hvertfall.

Legen min sykmeldte meg en uke i tillegg. Hun var svært opptatt av at jeg nå måtte ta det svært med ro. Har en cyste som må få litt ro og.

Puster litt lettere nå, ja :o)

Skrevet

ÅÅÅÅ... så spennende du har det nå :)

Høres også ut som om du har en sympatisk lege som tilrettelegger for en ultimat rugetid.

Du må ha en god tur til Køben, husker hvor spennende og koselig det var med de turene dit ned. Nå har jo våren komt og været er flott der borte.

Lykke til denne gangen og hvem vet....

Dette kan være turen alt klaffer for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...