feris *fødeklar :)* Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei !! Tror jeg har fått hemorider, skal til legen imorgen og snakke om det og se om det er det eller ikke....aner ikke helt hva som gjøres, er det noen som har hatt hemorider eller har det i forbindelse med svangerskapet?? Ble veldig redd, kom blod ut fra anus !! ekkelt....ringte føden, de sa jeg burde dra til legen imorgen....er 37+5.... snart mamma
Jente1980 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Det kan hjelpe å bruke en kald klut for å kjøle den/dem ned, det kan også hjelpe å "dytte" den/dem inn igjen hvis du har den/dem i selve ringen... Og på apoteket selger dem reseptfri rektalsalve som er fin å smøre på. Hemorider kan lett forekomme i svangerskapet og er ikke farlig, men kan være veldig plagsomt! Det at du blør vil vel kansje si at du har innvendige hemorider, og da kan det være lurt å sjekke ut med legen vil jeg tro... Jeg har ikke vært plaget i noe spesielt i sv.skapet, bare så vidt antydning til utvendig (i stjerna:) men har gått vekk av seg selv iløpet av en dag eller to... (har ikke gjort annet enn å "dytta" den inn igjen)
feris *fødeklar :)* Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Hei! takk for svar "fødeklar"...ja det er nok innvendig fordi jeg er ikke betent eller det er ikke noen sår liksom utenpå...skal til legen imorgen...så får se hva som skjer...håper det blir bra fort før bebisen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå