Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 fra babyjungle.nl tror jeg... Noen som har gjort det ? synse det er litt skummelt å bestille fra utlandet. Hvor mye sparer jeg på å bestille ? må betale ca 3500 kr for vogn,ikke bag, og adapter til bilsetet. Er det mye? Noe annet jeg bør bestille i samme slengen? Tror jeg skal bestille rød vogn, selv om rosa frister mest:-) sambo må få bestemme litt...hehe
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 hei! jeg bestilte en easy walker sky fra john på www.bebiezaak.nl. betalte ca det samme der. synes prisen ser ok ut. vet ikke helt hvor mye du sparer, men vet at en vogn med bag koster ca 5300 kr med fare for å si feil. vi bestilte mørkeblå. var også samboer som fikk siste ord i saken. klart prisen avhenger av om du må betale toll eller ikke!! ellers har jeg bare positive tng å si om john!! fantastisk service. om jeg sendte mail med spmål kl 23 lørdags kveld, hadde jeg svar innen 1 time.. veldig fornøyd!
Hogne&Anneli Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Er 3500kr ink alt av tollgebyr + frakt?? I så fall så er det billig. På Happyland i Svinesund, kunne man få kjøpt vogna til 3500kr. Altså, uten bag. Vil ha en slik jeg òg, men må overtalte sambo til å beholde den andre vogna også. Jeg vil også ha reisebaggen, noe som gjør at det kanskje lønner seg for meg å bestille fra utlandet. Reisebaggen i sverige var ikke billig.
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Betaler man toll for barneutstyr da? Dette var prisen for sportsvogn, adapter til bilsete og frakt. I tillegg kommer 25% moms tror jeg...huff,jeg er ikke helt sikker jeg... Jeg skulle hatt den reisebagen jeg også, men den tror jeg at jeg bestiller til neste år når jeg trenger den:-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 for 3500 kr fikk jeg sportsdelen, regntrekk og inkl frakta. betalte ikke toll. var "heldig". skal bestille reisebagen nå snart tenker jeg. send en mail og hør hvordan de sender. de jeg bestillte fra sendte som en gave. noen er heldige, andre ikke. send en pm hvis du lurer på mer!! de har flere "triks".
Hogne&Anneli Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 En betaler ikke toll, men ett tollgebyr på mellom 160-200kr, tror jeg det var. Bestilte vogn fra pingpong, men glemt mye av hvordan en regner ut. Moms må man betale. Men vær obs, enkelte priser står med tysk/nederlands moms, og trekkes fra prisen...Så vogna kan bli litt billigere enn dere tror..... Når man bestiller fra John i Nederland, så slipper man moms da, eller?
Strålende Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Hei, jeg venter min vogn fra babyjungle.nl i løpet av neste uke. Jeg er veldig fornøyd med servicen fra de, både pr mail og tlf. Slik det blir for meg så sparer jeg faktisk over 2000,- på å bestille den fra nederland OG betale norsk moms... Dette er da en TFK Joggster Twist med hardbag til, adaptere, og regntrekk til sittedel og til bag. Så lykke til ) Jeg har stor tro på at vi sparer litt på å bestille fra utlandet, og de jeg kjenner som har gjort det samme har abre positivt å komme med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå