Gå til innhold

oj oj, håpet stiger:D:D

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebrønnen

jeg har ustabil syklus siden det er bare 3,5mnd sider jeg slutta på p-piller, men det er vel ikke normalt å ha en syklus på 40 dager?

jeg går og er kvalm, har sterke humørsvigninger, og føler meg veldig gravid:) har testet neg. på cb, men føler meg sikker likevell...:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8721615-oj-oj-h%C3%A5pet-stigerdd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ønskebrønnen

hvorfor har du ikke æøå?:)

nei, jeg skal love deg at tiden er noe av det som går mest sakte nå om dagene ja..:P

skal til legen imorgen for å se hva de finner ut..

foresten, er det noen som merket ekstra slim etter p-pille slutt? spesielt ved opphisselse? det seriøst renner til meg..og da mener jeg RENNER nedover lårene dersom jeg står da...i store mengder:P

Gjest ønskebrønnen

hehe..jeg trodde det bare var meg som ikke var like tent som før i tiden...begynte på pillen et halvt år før det ble slutt med min eks, og vi hadde det ikke bra det siste halvåret..ble sammen med min nåværende sambo fire dager etter bruddet (bruddet var pga min sambo ja;) hehe..) og har aldri opplevd så mye slim som da jeg begynte på pillen...og jeg startet da min "seksuelle karriere" ca et år for jeg startet på pillen....fikk sjokk jeg;)

godt å høre at det ikke bare er meg da:)

Annonse

Gjest ønskebrønnen

ja, jeg antar det;)

jo det er kjempedeilig! jeg ble nesten på gråten av glede da jeg _kjennte_ min EL for første gang på mange år...helt utrolig:P

det er faktisk godt, og på en måte befriende å ikke bruke prevensjon..merkelig:)

har du barn fra før?:)

Annonse

Gjest ønskebrønnen

jada:)

vet du hvordan man tolker svingningene ja?

sirkel=gutt, pendel=jente..

normalt roer ringen seg mellom "barna" men dersom det er tvillinger svinger den rett over til met motsatte kjønn uten å roe seg..dette er da veldig vanskelig å tolke dersom det er eneggede tvillinger...

gullringen spådde to eggede, gutt og jente, mens healeren sa bare tvillinger, og ikkenoe om kjønn..:P vil vite det...:)

hadde vært morsomt med tvillinger, men kanskje ikke nødvendigvis første gang;)

hihi- ingen tvillinger på meg, men ringen spår visst en jente =D

Og det samme gjør kinesisk fødselskart- med forbehold om at jeg har blitt gravid denne måneden da!

litt morsomt sånn som det der. Men for all del, bare vi klarer å lage et frisk lite menneske så er jeg fornøyd =)

Jeg fikk jente forrige gang, noe kinesisk foedselskart ogsaa tilsa.

Ble saa ivrig den gang at jeg sjekket hele familien, til baade meg og sambo. Det stemte saann ca 85%, saa god indikasjon ja... =o) Jeg er ogsaa spaadd jenter en gang for lenge siden, og blir superglad dersom jeg far en jente til. Gutt ogsaa, for den saks skyld. Sambo oensket jente sist og jammen fikk vi ikke det.... Tvillinger er stas, mye jobb og veldig luksus. Ville stupt av glede jeg naa, dersom jeg fikk tvillinger. Men saa er jeg 34 da, saa fint med flerfoedsler naar man begynner aa bli litt midttretties... =o))

Gjest ønskebrønnen

har nå vært hos legen...og resultatet var negativt..:( var nesten på gråten da jeg gikk ut, er jo så følsom for tiden:p hehe..

hun mente at det kunne ha sammenheng med at det bare er snart 4 mnd siden jeg slutta på pillen...:( dumme legen..:P hun skjønner jo ikke at jeg vil ha to streker, ikke en!

men, jeg gir meg ikke..jeg SKAL ha en positiv test...innen en uke..jeg føler meg så gravid..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...