Gå til innhold

hva syns dere?

mememe

Anbefalte innlegg

barnefaren vil ikke ha noen ting med oss å gjøre. før han stakk så fortalte han det til søstra si... og hun vil ha noe med gutten min å gjøre.. noe jeg har sagt at er greit..

MEN; det jeg tenkte da.. var at for gutten når han blir litt større.. så blir det vel verre siden faren blir så nærme på en måte? han kommer jo til å snakke med tanta..

eller..?

rotete innlegg.. spør hvis dere ikke skjønner ;P

Fortsetter under...

ja.. har jo tenkt det jeg å.. men nå har jeg snudd det i de fleste retninger å ;) men jeg har jo sagt jeg gjerne vil ha henne som fadder til ungen min. og hun har sagt at selv om han ikke vil ha noe med ungen å gjøre og mener at han får det fælt så skal hun ikke være med på å bidra med å få ungen til å føle seg uønska! så er jo litt fint.. men bar tenkte at :P

Annonse

nei, det er ikke det.. og de hormona hjelper ikke noe særlig.. er litt vanskelig å tenke klart til tider..

jeg vil jo at han skal få det bra. og så enkelt som mulig :P jeg vil ikke gjøre det noe vanskeligere enn det allerede er å leve. jeg vil at han skal få være barn når han er barn og ikke bekymre seg over voksenproblemer..

Innen barnet skjønner hva tante er- altså søster til far eller mor, så har dere nok fått klarhet i hvilken rolle far vil spille i livet til barnet. For det tar gjerne 3-4år før de skjønner det når det blir forklart, og de er gjerne 5-6år før de spør selv...

Ville ikke bekymre meg for det nå. Og hvis ikke besteforeldrene på fars-siden er innvolvert og ikke faren, så er jo alternativet at tante er "tante". Tulla mi kaller 3 av mine venninner for tante, og har alltid kalt en kamerat av mamma for onkel. Synes bare det er koselig. og for deg en "nød" forklaring hvis det skulle trenges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...