Gå til innhold

God morgen jenter! Ny dag, ny test og nye muligheter...

Anbefalte innlegg

Det er vel jeg som staar opp foerst av oss alle, hehe...

Oppe og hoppet 0500 i dag, som er for en time siden. Noen kjekser maa ned foer jeg er helt i form....som gir assosiasjoner til da jeg var gravid. Tok en ny test naa, og den er svak, muligens litt sterkere enn i gaar, og saa holder en tynn stripe i venste kant seg enda, etter en time.

Det er i min lille kokoverden framskrit, saa da ber jeg julenissen paa mine knaer om en enda bedre test for hver dag naa framover.

Sov god alle og gratulerer til de som har blitt gravide mens jeg sov. =o))

Fortsetter under...

3. gang jeg svarer deg naa, $#^#@%%#@#$%5 Haaper det bare lagrer seg et svar, hehe.... Det tordner og regner i SoerOestAsia paa ettermiddagene, saa her ryker linjene rett som det er!

Men....

Ja, det gaar paa et vis rette vegen, men for lang tid med svake tester er jo ikke aa anbefale, og jeg klarer altsaa ikke la vaere aa teste.

Men med ny IKM dato, hele 8 dager senere enn opprinnelig, saa er det haap for helgen, og jeg kan veldig godt ha rett i bom paa IKM da kroppen jo bare mest sannsynlig gikk gjennom en TR avslutningsvis paa EXU midtveis i februar.

Det at jeg hadde tulletestresultater med positivt forrige uke maa jo bare ha vaert veeeldig tidlig utslag. Vi faar se, jeg er noektern i forhold til resultater, men holder paa aa bli GANSKE saa paa tuppa her av hele opplegget!

Hvordan er din dag i dag? Noe nytt? Endringer siste doegn? Hehe, litt som vaermeldingen dette her.

heia :)

kanskje de testene forrige uke var sånne "falske" pga pcos?

for det virker jo som om de er mer stabile nå da :)

tror du sitter på en herlig skatt! og det fortjener du virkelig.

er snart på tide å komme seg tilbake til norge nå as, her i oslo er det strålende sol og allerede 4 varmegrader i skyggen. våren er skikkelig i annmarsj, og det er t-skjorte temperaturer på ettermiddagen :)

*sånn ang. været* lol

har nettopp lagt ut ett lite syteinnlegg, kan jo lese der, så slipper jeg å skrive dobbelt opp. he he

vel, får håpe det stemmer med det alle legene sier: at flere blir gravide i de tidlige lyse mnd :)

neste "termin" er 27 desember, så kan jo faktisk hende at det blir 08 barn på oss :)

håper det jah

klemme klemme

Ja, aarsskiftebarn!! Det er jo litt spes da... Min venninne er i romjulen og sier det var litt kjipt, men jeg er en av de som tenker at det ikke betyr noe.

Oslo hoeres deilig ut, det er hjemme for meg ogsaa i Norge. Ja.....vi faar haape det, jeg flytter gjerne jeg, det er mannen som faar bestemme naa, det er han som evt. skifter jobb/stilling.

Glad dere har vaar der hjemme, jeg har jo sprengvarme hver dag, fryser naar det kryper ned under 30 grader, hehe....

Men ang PCOS saa er det visst falskt positive ELtester man kan faa, ikke gravitester! Saa var det noe liv i leiren ang de testene mine forrige uke, saa maa det ha vaert fryyktelig tidlige pos resultater, og saa er det mer stabilt naa. Saa maa da bare bli heeeelt stabilt naa snart.

Jeg haaper forresten ikke jeg skremmer vekk 1. gangsproevere her, fordi man skal jo normalt juble for en svak strek. De aller fleste SKAL jo det....det er bare vi som har mistet som krever HELT sterk strek foer vi hopper i taket, eller hur...?

Saa, da skal jeg lese din traad. =o))

Stadig sterkere strek er jo et veldig positivt tegn da. Jeg er ganske så sikker på at du er gravid nå. Jeg syns det er veldig spennende å følge med på deg jeg da...hver morgen er det litt ekstra spennede å åpne bim. Jeg må jo bare gå og knaske pergo en stund nå, så det skjer liksom ikke så mye her i gården...

Annonse

Jeg haaper du har rett....men i dette gamet er ingeting sikkert foer det er sikkert. Naa har jeg ikke mer tester, saa da blir det kanskje loerdag foer neste gang. Neeeeeeeeeeida, klarer jo ikke aa holde det, saa det blir nok i morgen tenker jeg.

Lykke til med pergoknasking, det er i hvert fall et middel for aa komme dit du skal!! Og det er jo bra. Du henger med enda denne runden, eller?

Hehe..vet hvordan det er med gode intensjoner..hadde jeg vært deg så hadde jeg hatt vanskelig for å la være å teste. Men likevel, hver time som du ikke tester kan jo hormonene bli flere, så du får en sterkere strek..

Jeg syns sånn venting som dette er litt kjip, over en uke til jeg kan begynne å el teste. Det er de eneste jeg noen gang får to streker på, så jeg syns de er ganske så spennende da (så lavt har jeg etterhvert lagt listen). Nye muligheter og sjanser...

Den lille spiren din sitter nok derinne i magen din, det er jeg ganske sikker på. Nå må den bare grave seg godt fast.

Himmel, idag har jeg gjort zero på jobb. Har en to-do liste som bare blir lengre og lengre, og likevel sitter jeg og bimmer..blir en travel uke neste uke..

Jeg skal være hjemme i morra (sønn til fysioterapi), og så har jeg besøk i helga, så jeg kommer nok ikke hit før på mandag igjen. Så da gleder jeg meg til å finne en "jeg er veldig veldig gravid!!!!" eller lignende fra deg.

God helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...