metteflette Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Det kommer til å bli akkurat to år imellom mine to nå, trenger jeg da søskenvogn? Ser ikke for meg at det kommer til å gå fort hvis toåringen må gå rundt forbi.. Erfaringer og anbefalinger noen? På forhånd takk!!!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Får to år i mellom, og har kjøpt tvillingvogn. Riktignok går eldstemann villig, men med tanke på sommerferien og lange dager ute på tur tror jeg det er lurt. Dessuten godt å ha en mulighet til transport til begge til og fra barnehage. Men har bare kjøpt en Carena som er ganske rimelig, for tror ikke vi har behov for noe mer avansert.
Tippehøna Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 hva med phil and ted vogn?...glimmrende søskenvogn, som kan med et trylleslag bli enkelvogn:)
metteflette Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk for svar, men jeg synes phil and ted vogna ser helt forferdelig ut. Jeg er nok litt tradisjonell og mer en "simo" type jeg. Jeg har faktisk funnet en jeg skal kikke litt mer på etterhvert når jeg er litt "mer" gravid;) http://www.koelstra.com/nl/index.php?cPath=1_33&osCsid=98a801c21b3910cf8975d5f5d5e0aab8&language=&language=en Denne kan en få med både en bag-del og en sittedel. Har ikke termin før i november og da er det greit å kunne pakke ungene godt inn;)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har Kolcraft vogn og er kjempe nøgd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå