ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 etter å ha vert "ufrivillig gjest" her lenge, har eg endelig somlet meg til å ordne meg ny "konto" her på bim, så eg endelig kan logge meg inn igjen... er 29+1? tror eg- ivertfall 29+.... og formen er særdeles mye tyyyyngre og tregere enn sist eg var pålogget (som er kjempe lenge siden) tilstandsrapport: bl sa plutselig pang og viste seg fra sin verste side idet jeg bikket over på 3 trimester- symfyse bl - kjennes ut som noen har knust meg med en jernstang "midt på tissen", fører med seg vralte gange, og bevegelses trøbbel som grenser til det TRAGIkomiske... humøret er benektelig mere aggressivt en for noen få uker siden, men min snille sambo trøster meg med at det har sammenheng med bl å gjøre:) snille mannen:) positivt er allt det andre jeg kunne hatt av vondter, men som jeg ikke har:)) ellers fikk vi nettopp vite at babyen i magen er en jente:)))) og i dag er det 79 dager til termin:) deeeeeilig å skrive innlegg igjen:))))))) hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå