Gå til innhold

Barnets vekt i uke 39_?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår veier ca 4.1 kg...pluss minus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen flere?

Skrevet

De mener mitt nurk veier hele 3.2kg i min 35 uke.

Skrevet

Jeg vet ikke, men lurer veldig på hvor stort vårt lille knøtt er... Skal høre med JM på mandag (er da 38+5) hva hun tror... En veninne av meg var hos JM mandag (37+5) og vi har begge termin 6.april. Hun fikk beskjed av JM at babyen var sånn ca. 3200, og at det ikke akkurat var/kom til å bli en "liten" baby;)

(I følge Babyverden så ligger jo den lille på 3400 g (gjennomsnittlig vel og merke!) i uke 39, men det har du nok sikkert fått med deg!)

Skrevet

hehe'! jepp, de måla som bøkene opererer med har jeg bare kun glemme i så fall! Hun her har ikke fulgt de målene. men som du sier d er jo bare et gjennomsnitt :)

Skrevet

Vår prins veier 3200 og jeg er 37 i dag..men blir satt i gang om 1 eller max 2 uker..så han blir vel 3700 eller 3800 regner de med...grei str det...

Skrevet

Hvorfor blir du satt i gang?

Skrevet

Jeg har diabetes, og da skal man ikke gå over tiden, var hos jordmor i dag og hadde også høyt blodtrykk, så skal tilbake på mandag

Skrevet

skjønner skjønner! håper bt ditt bedrer seg da :)

Skrevet

legen på sykehuset regna med at min lille kom til å veien mellom 3500 og 3900 på termindato 6 april, men jeg vet ikke. ho fikk ikke målt han ordenntlig pga han lå så langt nede i bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...