Gå til innhold

Best å nattavvenne sent eller tidlig? (samme som brystavvenning-forum)

Anbefalte innlegg

Jenta vår er snart 7 mnd og har tre faste måltider pr dag med grøt og middag. I tillegg til dette ammer jeg henne når hun ønsker i løpet av dagen. Siste grøtmåltid er ved 18-tiden og hun er som regel i seng ved 19-tiden. Etter dette våkner hun én gang i timen frem til midnatt, og da gir jeg henne pupp og hun sovner igjen én gang hver gang. Etter midnatt ammer jeg henne ca to-tre ganger frem til hun våkner ved 07.30-08.00. Nå synes jeg det begynner å bli slitsomt med nettene for hun tar ikke til seg mye da, mest kos, og derfor begynner jeg så smått og tenke på å avvenne. Har det noe å si om vi tar det nå, eller er det best og utsette et par-tre mnd til? Må ha henne avvent før jeg skal begynne å jobbe i august fordi jeg skal jobbe netter.

Fortsetter under...

Vente til etter påske sier han, så er han med når jeg vil. Vet ikke om det er en magisk, psykologisk grense for han. Han skjønner meg godt, og jeg stoler 100 % at han klarer det. Vi får gå igjennom noen kjøreregler på forhånd så vi ikke blir uenige midt oppi seansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...