Gå til innhold

November: Fantomspark eller gravid?

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg virkelig å lure her... De siste par dagene har jeg kjent små spark! Med laaaaaaange mellomrom, men likevel! Føles ikke som luft, men spark!

Vi bruker ikke prevensjon, men har bare hoppet i høyet noen få ganger etter fødsel. Vi er ikke mega fruktbare, brukte 1 år på Lillejenta!

Hva tror dere da? Har jo hørt om fantomspark! Har dere hatt det? Føler dere dere klare for å bli gravide igjen? Jeg ser på det med skrekkblandet fryd jeg da :-) Det er jo en grunn til at jeg ikke bruker noe, men hadde håpet på en litt lengere pause :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8720457-november-fantomspark-eller-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjent noen fantomspark jeg også. Og jeg er garantert ikke gravid, for her er det full sextørke! Har fått helt skrekken jeg, tror jeg. Men må vel bare hoppe i det snart...

Hmm... Kan jo hende du er gravid, men jeg tipper på at det du kjenner er fantomspark.

Husk å si ifra, så fort du finner det ut :)

Å bli gravid igjen nå... Nei, da hadde jeg blitt fortvilet! Vil nok ha en til, men ikke så tett!

Har kjent små spark av og til jeg og, merkelige greier! Skvetter litt til, det har jo vært så "rolig" i magen etter fødselen.. En dag måtte vi stikke på apoteket og kjøpe en test, da jeg var kvalm fra mårran av i tillegg. Men det var nok bare omgangssjuke..:P *letta*

Hadde veldig mye fantomspark etter første fødsel! Var sikker på jeg måtte være gravid til slutt for kunne se det utenpå magen også. Trodde jeg måtte være lenger på vei enn at det slo ut på test til slutt hi,hi Men neida, var ikke det. Ihvertfall ikke før 6 1/2-7 mnd etter fødselen... he,he

Lykke til med prøvinga da! Og du? ps er visst veldig fruktbar etter fødsel ;O) Vi brukte nesten 2 år på første, men et par mnd på andre ;O)

Etter første graviditet hadde jeg også mye fantomspark. Tilogmed mannen kjente de. Ble til slutt så usikker at jeg måtte teste. Men den var selvsagt negativ. Har foreløpig ikke kjent noe til det denne gang. Men hvis du er gravid, er det ikke litt tidlig å kjenne noe nå? Kan umulig være mange mnd på vei i tilfelle!? (Iom at du fødte i november)Lykke til hvis du skulle være gravid!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...