Gå til innhold

Hei Fredrikstadjente :o)

Anbefalte innlegg

Får ikke sendt deg pm.

Tusen takk for at du svarte på henvendelsen min.

Fikk en invitasjon til Oslo på tirsdag, som jeg slo til på,også fikk jeg ikke gitt deg beskjed.

Nå har faktisk en noen tatt kontakt med meg, som bor her i Moss.

Så om det er flere som vi treffe likesinnede her i Mosseområdet er det bare å ta kontakt :o)

Er jo mulig å ta turen til Fredrikstad ved en annen anledning. Ser dere har satt opp treff neste uke. Så skal følge med :o)

Igjen tusen takk for positiviteten :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8720453-hei-fredrikstadjente-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Regner med Annetten & My og lillemy (eller no i den duren) har kontaktet deg? Jeg sladret litt til henne, skjønner du, siden hun bor i moss;)

Postkassa mi har vært veldig full, har jeg fått med meg og da får jeg ikke tatt imotm ere post.

Du får slenge deg med når du føler for det, vi møter deg gjerne vi hvertfall. Sendte deg også nummeret mitt, så da kan du jo bare sms'e=)

Ja, Annetten har jeg fått kjempehyggelig mail fra :o)

Må vel forsøke å dra til Fredrikstad en gang også. Er lite kjent, der... men tipper det tar seg bra ut nå i vår og sommermånedene.

Det ser ut som kanskje vi kan få til et DiB treff her i Moss også. Det hjelper å reklamere for seg har jeg skjønt :o) Så etter påske håper jeg vi er mange på treff, gjerne fra Fredrikstad også :o)

Ja har fått nr ditt, så da bruker jeg det!

Håper dere har fått en fin tur i det nydelige været i dag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...