Gå til innhold

hvor langt er dere på vei damer??

<3LillePrins<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet hva du mener, men ser for meg at mamma skal hjelpe til med å kjøpe... etterhvert.. men vet ikke hvor... :(

men mamma har vokst opp her så hun hjelper meg vel å finne noe bra ;)

så forresten på den andre tråden at du hadde navnet klart, og det var fantastisk vakkert :)

har tenkt litt på jonathan jeg.. :) synes det er fint, men vet ikke kanskje han ikke ser ut som en jonathan når han kommer ut??? :)

dessuten har jeg en merkelig følelse av at det er en jente.. vet ikke hvorfor men.. samme magefølelsen som jeg hadde når jeg bare visste at jeg var gravid liksom ;) merkelig sak=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns emilia kan holde seg inne en stund til jeg:P ellers blir lucas så ensom som er igjen inne i magen min, da vil han jo bare ut å leke med emilia:P

Skrevet

31+0. går inn i mi 32 uka i dag:)

Skrevet

Idag(fredag) er jeg i uke 31+3, syns tiden går alt for sakte, gleder meg veldig til å få fødselen overstått og til å starte livet med sønnen min :-))

Skrevet

Grøss, jeg er 35 uker i morgen!!!!!!!! Her går det jammen medg unna... Men ungen kan godt komme snart for min del, jeg er egentlig begynt å bli lei av å være gravid... ;-)

Skrevet

Jeg er vel snart 8 uker på vei, er faktisk ikke helt sikker...må få bestilt meg en UL snart tror jeg...vil jo vite eksakt termindato;)

Skrevet

Jeg er vel snart 8 uker på vei, er faktisk ikke helt sikker...må få bestilt meg en UL snart tror jeg...vil jo vite eksakt termindato;)

Skrevet

hehe.. sånn var jeg å i begynnelsen! ville vite når og reise på ul med en gang. telte ivrig uker..

men nå kunne jeg ikke gitt mer faen i hvilken uke jeg er i.. jeg gleder meg bare til han er ute :)

når legen eller jordmor eller andre spør om hvilken uke jeg er i... er svaret; øøøøøøhhh kanksje det eller kanskje det ;)

må liksom finne kalkulator på nettet for å vite det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...