<3LillePrins<3 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 21. mars 2007 vet hva du mener, men ser for meg at mamma skal hjelpe til med å kjøpe... etterhvert.. men vet ikke hvor... men mamma har vokst opp her så hun hjelper meg vel å finne noe bra så forresten på den andre tråden at du hadde navnet klart, og det var fantastisk vakkert har tenkt litt på jonathan jeg.. synes det er fint, men vet ikke kanskje han ikke ser ut som en jonathan når han kommer ut??? dessuten har jeg en merkelig følelse av at det er en jente.. vet ikke hvorfor men.. samme magefølelsen som jeg hadde når jeg bare visste at jeg var gravid liksom merkelig sak=)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #27 Skrevet 21. mars 2007 syns emilia kan holde seg inne en stund til jeg:P ellers blir lucas så ensom som er igjen inne i magen min, da vil han jo bare ut å leke med emilia:P
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. mars 2007 #28 Skrevet 21. mars 2007 31+0. går inn i mi 32 uka i dag:)
¤ my precious ¤ Skrevet 22. mars 2007 #29 Skrevet 22. mars 2007 Idag(fredag) er jeg i uke 31+3, syns tiden går alt for sakte, gleder meg veldig til å få fødselen overstått og til å starte livet med sønnen min :-))
Singelmamma og banden Skrevet 23. mars 2007 #30 Skrevet 23. mars 2007 Grøss, jeg er 35 uker i morgen!!!!!!!! Her går det jammen medg unna... Men ungen kan godt komme snart for min del, jeg er egentlig begynt å bli lei av å være gravid... ;-)
Anele&Solstråla Skrevet 23. mars 2007 #31 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er vel snart 8 uker på vei, er faktisk ikke helt sikker...må få bestilt meg en UL snart tror jeg...vil jo vite eksakt termindato;)
Anele&Solstråla Skrevet 23. mars 2007 #32 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er vel snart 8 uker på vei, er faktisk ikke helt sikker...må få bestilt meg en UL snart tror jeg...vil jo vite eksakt termindato;)
mememe Skrevet 23. mars 2007 #33 Skrevet 23. mars 2007 hehe.. sånn var jeg å i begynnelsen! ville vite når og reise på ul med en gang. telte ivrig uker.. men nå kunne jeg ikke gitt mer faen i hvilken uke jeg er i.. jeg gleder meg bare til han er ute når legen eller jordmor eller andre spør om hvilken uke jeg er i... er svaret; øøøøøøhhh kanksje det eller kanskje det må liksom finne kalkulator på nettet for å vite det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå