Gå til innhold

hvor langt er dere på vei damer??

<3LillePrins<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer! 7+4 her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow!! føler jeg henger litt etter her???? :P

Skrevet

her er det da ingen som henger etter :P vi har alle vært der du er ;)

Skrevet

jeg er 30+6 :)

Skrevet

hehe sant det ;) virker som en evighet til jeg er i 13 uke. men innser egentlig at tiden går fortere enn man tror ;)

Skrevet

hehe, ja.. pass deg.. snart er du der.. og snart er er barna våres voksne og vi har en haug med rynker ;)

Skrevet

haah jeg har begynt å tenke på konfirmasjonen allerede jeg.. hahhah hufff... tiden flyyyyyyr

Skrevet

Ja, det er helt ekstremt hvor fort dette svangerskapet har gått! Det er som det var i går at jeg var i uke 12 og begynte å føle meg på "den trygge siden", og nå er jeg jo snart fødeklar!:) hehe...

Skrevet

hehe.. jeg har dåpen klar ;) men har ikke kjøpt barnevogn eller noe..

har jo blitt helt surrete i huet.. ;)

Skrevet

ja sat.. herre gud altså.. begynner å få litt panikk med tiden nå.. shitt.. snart sitter vi der med en liten beibis...

Skrevet

25+4 hær, begynner å føle meg stressa jeg, er ikke så lenge igjen og jeg har så mye igjen å ordne enda:D

Skrevet

velkommen forresten:D tror ikke jeg har sett deg hær før:) hvor gammel er du og hvor fra?:)

Skrevet

takk XD jeg er 21 år gammel, og bor i oslo ;)

Skrevet

jeg fatter ikke hvorfor jeg skrev oslo????? for jeg bor i trondheim.... oppps det var jo ikke meningen å lyve... sorrysorry* hehe... hvor holder du til dah??

Skrevet

nei så morro, jeg bor å i trhjem:) kanskje vi kjenner hverandre:?

Skrevet

hehe, ja kanskje det??

jeg er ikke trønder da, flyttet hit i juni 06! hvor i trondheim bor du ?? =)

Skrevet

ok men da vet jeg nok ikke hvem du er vet jeg:)

bodde på byåsen men bor nå i malvik..ussj:(

enn du?:)

Skrevet

malvik ja har en veninne der i 8 mnd ;)

jeg bodde åsså på byåsen faktisk, også på ugla.. nå bor jeg i fossegrenda.. skal snart flytte videre igjen da, når jeg kommer litt lengere i svangerskapet ;)

Skrevet

såpass ja:) flytter til hommelvika 1 mai jeg. det gleder jeg meg masse til:)

Skrevet

det aner jeg ikke hvor er, men av en eller annen merkelig grunn så hørtes det hyggelig ut å bo der ;) vet ikke hvor jeg vil eller burde bo med et lite knøtt i denne byen.. noen forslag?? =)

Skrevet

det ligger i malvik kommune.. ut mot stjørdal:) er en fin plass å bo på om man har barn:)

du jeg vet ikke, men vet det er syykt vanskelig å finne seg boplass i byen om man skal leie i allefall,, prøvde i månedsvis jeg før jeg ga opp og begynte å lete etter boplass på landet:)

Skrevet

jeg er 35+5 :) bare 1mnd igjen, vist snuppa bestemmer seg for¨å bli inni magen så lenge da... ;) har begynt å tvile de siste dagene altså.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...