Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hahaha! Jeg fant deg! Noe stolt nå dah!!! Det var ikke så vanskelig da, gikk inn på september2007klubben og der sto det om treff i Trondheim! Også trykka jeg på profilen din og der var bilde av knøttet deres. Lille frk Detektiv meg :-)

Jeg har lurt på om du har funnet veien inn hit. Jeg fant ikke bim før jeg var i tredje trimester, vi hadde ikke data før! Vet det står at jeg har vært medlem siden nå nettop, men det er fordi jeg sletta brukerkontoen min for jeg var så lei av dib! (varte en dag) Det er virkelig helt annerledels der inne - mange bedrevitere og kranglere... Men så er det jo mange greie folk der også! Har blitt god venninne med ei som fikk en gutt 9 dager etter meg og bor i Grimstad f.eks. Og vanedannende er det ja!

Jeg har fått så mye hjelp gjennom bim og dib! Det er helt utrolig å tenke på. Alt det en lurer på om er normalt!

Stakkars, jeg tenker du føler litt press med bloggen! Det går jo litt sakte fremover i perioder! Når babyen kommer skjer det noe hele tiden!!! I dag hadde Lillejenta sin første borte-titt -titt lek med meg hvor hun kikket vekk for så å kikke på meg og vente i spenning om jeg lo - og så klart le masse da jeg lo!!! Det var helt fantastisk!

Jeg er så glad på deres vegne! Det er helt ubeskrivelig deilig å bli mamma! Og det er fryktelig moro å bli tante!!! Og kjempe gøy å være mamman til en som skal bli kusine! Jeg er så glad for at de blir så tette i alder. Tenk, de kommer til å få det mye gøy sammen! Er du førstemann av dine søsken som får barn?

Har forstått det på Svigermor at du har mange halv - og stesøsken. Vi har endel til felles tror jeg! Jeg har en fullblods bror, tre halvsøstre jeg ikke kjenner og to stebrødre. En av de driter jeg i! Jeg er egentlig tante til 8 stykker da... Rart! Ja, også har jeg en halvtante som er ett år eldre enn meg som er like langt på vei som deg!!! Koselig det også. (men ikke sååååå som med dere :-)

Nei, det skal bli godt å få dere lengere sør! Da kommer vi til å besøke dere endel håper jeg! Lillebroren min bor i Sarpsborg nå med samboer. Vi har vært der en gang. Så da går det jo ann å slå to fluer i en smekk! Eller bare dere -en flue :-D

Jeg har skrevet en liste med ting dere kan låne av oss hvis dere vil. Dere MÅ ikke altså, tenkte bare at det er greit å slippe å kjøpe alt mulig. Vi har lånt endel av svigerkusina - masse klær og stellebord.

Hvis du har en mailadresse så kan jeg jo sende bilder av tingene, også kan dere jo tenke på det og ha det i bakhodet? Sendte en mail til kjæresten din, så han har adr mi nå!

Det er rart med det, jeg har så lyst til å hjelpe, du må si ifra hvis jeg maser for mye da , eller virker bedreviter :-) Er fort gjort når en blir litt ivrig!

Tenkte bare før du får sjansen så må jeg si (siden du kommenterte det): Skaff deg et elastisk bæresjal til babyen! Eller få det av oss i fødselsgave! Jeg kan lære deg å knytte. Eller gå på tettinntil.com og kikk etter bæretreff. Dette er noe jeg virkelig skulle ønske jeg visste om da jeg gikk gravid (var litt skeptisk), og kommer til å bruke med nestemann!

Jeg har brukt babybjorn en stund nå før jeg fikk det vevde sjalet, og jeg sier det bare - det er som natt og dag! Helt utrolig. Jeg tenker på hvor mye enklere ting hadde vært de første ukene hadde jeg hatt sjal. Jeg brakk jo halebeinet under fødsel (sjeldent, ikke bli skremt)... Og Lillejenta er glad i å bli båret som den prinsessa hun er!

Har dere noen magefølelse om kjønnet? Du er sikkert lei av å bli spurt, men jeg må spør likevel :-p For meg var det uaktuelt at det var gutt. Vi fant guttenavn tre uker før termin bare for at vi ikke skulle stå med sjegget i postkassa, tilfelle. Kjenner mange som hadde jente på ul men fikk gutt! Hehe. Kjipt! Har dere tenkt på navn? Vi har et guttenavn og et jentenavn klare til nestemann. Alltid beredt!

Til slutt må jeg si takk for alle superkoselige hilsener på siden vår! Den første fikk tårene mine til å renne, jeg ble nesen like glad som da vi oppdaget Lillejenta! Litt rart, for jeg har jo bare møtt deg en gang, og Svoger kjenner jeg heller ikke noe særlig. Men dere er jo familie! Og i fremtiden blir vi nok godt kjent!!! Alle ute på Øya falt pladask for deg, de synes du er super! Vet de ikke ville sagt det så tydelig selv, men det første Svigermor sa etter dere dro i sommer var at du passet godt inn i familien fordi du er så glad i kake! Måten hun sa det på fortalte alt!

Det var veldig trist du ikke kan komme i dåpen, men det er jo ikke lenge til Lillesvigerinnes konfirmasjon. Da gleder jeg meg til å se dere alle tre!!!

Stor klem fra Svigerinna di som venter på deg inne på dib når dere kommer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8719534-f%C3%B8rstemann82-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...