Gå til innhold

Har dere tenkt på vogn?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært å sett på vogn, siden det kan være litt ventetid på enkelte vogner... Falt egentlig for emmaljunga duo edge. Siden jeg er litt høg kan det være greit med en høg vogn. :)

Men er det noen som veit noe om den? eller har andre anbefalinger?

Er veldig lett å bli forvirret og gå seg vill i vogn jungelen. Men har bestemt meg for duo vogn siden den har stor bag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8719501-har-dere-tenkt-p%C3%A5-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg har bestillt meg Emmaljunga Edge Duo, og det syntes jeg du også burde gjøre, den er rålekker, og du får den i masse fine farger, den er litt kraftigere enn Simo'n...

(dessuten mye tøffere, men det er min personlige mening)

Jeg bestillte vår hos Kattis babyshop i sverige (strømstad) og det sparer jeg over 1.500,- på. (det var inkludert stellevekse og parasoll)

Annonse

Vi kjøpte vogn idag og valget falt på en emmaljunga edge duo. Valget sto mellom city cross og duo edge på forhånd men etter å ha sett de så var valget ganske enkelt. Jeg har en venninne som også har denne vognen og som er kjempefornøyd med den. Håper jeg blir like fornøyd med den:-)

Akkurat nå har vi bestemt oss for en brio happy 07 modell. Blir liten når man slår den sammen og ser stilren og fin ut. Vil ikke ha en sånn med diger kalesj.

Innerst inne ønsker jeg meg en sån gammeldags barnevogn med hardbag, trur det er simo som laget dem før. Med store hjul understellet er i krom og en netting shoppingkurv under og stilren bag i hvitt skinn. suck..

Men men vad ær en bal på slottet....aldeles aldeles underbar=)

Om dere vill så får dere gjerne si i fra om dere ser en sånn brukt ute på nettet.

vi skal kjøpe one three hill urban jungle.

3-hjuling:)

den er kjempefin, og har testet at den går inn i den trange heisen der vi bor .

vi har sett på Quinny , teutionia og Harten skater 3 -hjulinger også, men endte på OTH

gleder meg til å få den i hus:)

Annonse

Hei Jenter!! Det var test på Tv 2 hjelper deg i går på vogner. Simo og Brio klarte ikke sikkerhetskravene. Emmaljunga kom på andreplass.. Det var en ukjent vinner for meg.. Kan jo være godt å ha i bakhodet når man velger!!! Tror testen ligger på nettet også.

hei. Testen på tv2 hjelper deg i går var helt teit. Både brio og simo vogner er to gode vogner. Jobber i en barnevognsbutikk og det er ikke farlig og kjøpe simo eller brio happy vogn fordi no er alt ordnet på brio happy vognen. Har i dag fått skriv fra leverandøren der de forteller at alt er ordnet. Det er alltid mange ulike tester og mange av testene er bare helt merkelig. Lykke til med vognvalget folkens. Jeg skal selv ha en simo vogn:)

Har endelig bestemt meg!!!!!

Det blir nok ei emmaljunga Smart Duo Combi:) Skal sta å kjøpe den i dag å legge den av til august:) Så ej e sikker på å få den:)Håper bare at ej ikkje ombestemme meg når jeg kommer inn i butikken:) hehe... Er litt typisk meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...